1 alhamdulillah...

hm...perlu ke kita beritahu smua benda pada semua org???tak semua benda kita boleh share kan??ade benda senyap lagi bagus..btol tak??kalau kita sakit..kita kena happy2 kan diri..baru cepat sehat...biar ceria..memang kita tak dapat tipu diri sendiri, tapi...kita berjaya buat org sekeliling kita tahu yg kita ceria sebenarnya...tu lagi bagus sebenarnya drpd meraih ihsan n belas kasihan org kan??tu yang aku cakap..hidup ni bukan semestinya indah belaka..tipu kalau sesiapa ckp hiup dia tak de masalah..tapi, aku bersyukur, dlm masalah aku ni...aku masih ade rakan2 yg memahami..keluarga angkat yg sangat2 baik ....alhamdulillah...



ni la kawan2 baik aku dari Form one untill the end..hopefully...aminn...

from left...syafiq,fariz,adam,aizim n fadzlin...

1 komentar:

Miss Ayumi said...

alala...
chomey nye adik2 aku ni sume....

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets