0 hari yang penat...

huh..1 hari tak tulis blog...

hari ni:

  1. mrsm pontian vs sekolah menengah sains sultan ahmad shah kuantan..
  2. mrsm pontian vs mrsm pengkalan hulu..
  3. mrsm pontian vs sekolah menengah tinggi tengku ampuan rahimah

2 menang n 1 kalah...3rd round mlm ni kalah...tapi its ok...margain kita org still ok...

harap2 besok junior2 aku boleh menang dengan penuh bermakna!!

dah la...ni je nak tulis..penat giler...kadang2 aku pikir, mcm aku plak yg nak berdebat coz, semua fakta nak kena suap!!!tak leh pikir sendiri...tajuk senang pun tak leh nak pikir...pelik la...hm....kalau aku sampai tak tahan aku akan lantakkan je la team mrsm pontian...geram seyh!!lagi2 first speaker...pergh..mcm tak pernah debate...muka cuak gile..padahal dah ade experience final time minggu bahasa lower form n upper form...!!!shit...

yang penting..debat piala uiam kali ni...lebih kuantiti dari kualiti!!!

da.............wasalam............

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets