2 cari harta karun!!!hahahaha




PART TWO..


after dah melaha kat banting...kite org pun balik la..cari gak si BABY ni..takut2 benda buruk berlaku kan??ye la zaman dah canggih ni kan..rogol la..culik la..kidnap la..mcm2 la..hahaha..takut gaks..kawan baik la katakan..cari kat pantai lame mahupun baru tak de..aku pun terus la mencari n menyelamat kat pantai kelanang..dalam usaha mencari tu...aku nampak dua manusia ngah menonggeng2 mencari sesuatu di bahu jalan..

hm..rupe2 nye BABY n pakwe die..kenape??hm..katenye..rantai emas yg berharga RM 2400 hilang...menurut mangsa..kejadian ini berlaku sedang die asyik membonceng moto bersama tersayang..ketika itu si mangsa yg agak bongok lagi ngongek menanggalkan rantai kerana takut diragut dikawasan tersebut..then, menurut mangsa lagi...sedang asyik menonggeng di ats moto..ale2 die sedar rantai yang kononnye digenggam erat hilang secara tetiba...mangsa juga ade memberitahu yg katenye..rantai dicuri syaitan??haiyoooo..pelik la ko ni BABY...

propa sangat!!cube cite ape yg berlaku actly..sebagai bakal peguam.huhuhu..angkat bakul cikit...aku tak percay citer ko tu..sangat mengarut n merepek mcm kerepek!!shit..ade ke syaitan curi rantai??nak gadai kat mane??kat kedai pajak gadai neraka jahannam??huh??sengal btol!!tak dapat diterima dek akal aku yg sehat walafiat ni ok!!propa n terlampau sangat!!!ape2 je la..aku ni pun agak sengal gak time tu..dalam mentari yg hangat membara..aku, CIK MUN n CIK SAODAH serta pasangan belangkas dua sejoli??sejoli plak??seguni sudah!!!hahaha...

then melaha la aku kat situ sampai petang..aku rase macam ngah bersantai kat HAWAII or kat PHUKET coz kulit aku mcm dah masak terkena sinaran mentari!! ok!!!sengal sangat...lain kali ckp la awal2..bole bwk seluar swim n lotion sunblock!!haha..then..mencari sampai petang..

tetiba BABY teringat pak cik yg ade alat untuk mengesan logam..pakwe die pun trus la cari pak cik tu..tak lame kemudian pak cik tu datang n bwk pengesan logam tu..aku ingat besar mcm Mr Bean punye..la..kecik je jah...hahaha..cari dengan harapan segunung everest tapi terkubur bak empayar Rom plak..hahaha..tak jumpe!!!shit...time tu, aku TERbengong jap coz aku terpikir yg mybe syaitan curik!!hahaha..aiyo!

then sampai la petang nak ke maghrib sampai aku cancel aku nye larian sihat!!hahaha..joging kat taman Banting je..semate2 tolong kwn mencari rantai emas yg tak de pengakhiran..hahaha..

then..aku penat gile nak mati coz usaha mencari n menyelamat gagal...hahaha...tak de rezeki kowt..tak pe la BABY..nanti ko kawin ko mintak bakal suami ko tu rantai BASIKAL la..besar sikit...kalau hilang senang cari..tak susah2 aku melahar dalam kepanasan ok!!!wa3..

ok la..bwh ni gambar pak cik tu wif alat pengesan logam n gambar mangsa..hahaha..CIK BABY...
da~~

2 komentar:

NuRuLmUnA said...

hahahhaha...syok glewppppp bc cite ko yg gebanggg...
kih3...

hakimfaridzul said...

gebang plak??btol ok!!baby je yg gebang plus propa!!

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets