3 :: kumat kamit macam jampi serapah ::


Salam. hi all my followers and readers. sekarang jam menunjukkan 4:13 petang. aku. yup. masih di depan komputer riba. termenung, termangu, gelak, ketawa and sengih. sedangkan roomates dok terkumat kamit menghafal pelbagai variasi nota. dah macam mak lampir or pawang dukun!!!aku. haish.. panggilan telefon pagi tadi buat aku tak lena. resah and terus hilang mood untuk study.macam-macam aku pikir.haih~




emosi sungguh ye roomates aku. malas dah nak tegur. tolonglah!!!study-study la gak..kawal la emosi sikit.kan kan? dok terkumat kamit sebelah aku.hish!!!parah-parah..macam tok bomoh okay!!!so far library and law dah habis revise beserta latihan soalan-soalan past year.lega sedikit.nak merangkak ke subject psychology yang membuatkan aku sangat-sangat berat. bosan, facts yang terlampau dan jerk!!!loya aku telaah nota psychology tu.mual dan tersedak-sedak.dah la carry mark untuk subject ni cam siput je.sikit kot???


yeah, paling risau sekali adalah untuk subject psychology, tapi aku masih lagi bergelumang dengan internet, alexa, blog, fb, atp n wta web. pergh...takpe-takpe, study ikut kemampuan dan mood. aku jenis kalau takde mood nak study, tak de maknanya akan masuk otak!!!ahahahaha..boleh la pulak!!!

ok-ok, petang ni cikgu kesayangan nak ambil bawak ke rumah ni. sambil tu, nak nyelit-nyelit barang sikit untuk disimpan memandangkan cuti sem 2 dah nak bermula. yeah, untung disayangi cikgu-cikgu sekolah!!!agagagagaga. duduk rumah dia dengan harapan study psychology sampai habis. mampukah dengan adanya pelbagai channel yg menarik???ahahaha..pikirkan~

3 komentar:

Anonymous said...

akim, jngan lupa study.. seminggu je lagi nk cuti.. :) -daniel

Nor atau Nad said...

aku pun dah mcm dukun kt bilik
*sigh

syahira ariff said...

kos pyschologi bosan mcm biologi x?
byk fakta
unh,malas ameklaa kos nie kt u nanti
huhuhuhu
awk amek kos physchologi ekk?

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets