0 Perbualan Ariel Peterpan, Luna Maya, Cut Tari dan Bunga Cinta Lestari di Facebook.

Whoa. Salam semua. Kalau sebelum ni, keyword skandal seks Ariel Peterpan telah memberikan impak keywords paling hebat pernah aku alami iaitu melebihi 500 sehari, kita tengok pulak perbualan ni beri impak berapa kat aku nye blog ciput ni. Hak3. So, tadi aku jalan-jalan kat alam maya ni, aku jumpa perbualan ini. Aku tak pasti dah ada orang post entri pasal ni ke belum. Tapi aku bukan ambil dari blog sesape ye. Baca bawah ni!

klik untuk besarkan ye.


But then aku rasa perbualan ni penipuan semata-mata. Aku gelak-gelak tengok pic ni tau! Hahahahaha, Nampak, aku gelak lagi. Aku rasa ada yang edit-edit perbualan ni. Biasa la, dunia dah maju kan? So, apa-apa mungkin terjadi. Dan cerita skandal seks Ariel ni pun macam dah suram sikit. Mungkin disebabkan siasatan yang terlalu lama.

Aku dengar la si Ariel ni baik dengan banduan dalam penjara, mintak gitar la sebab nak karang lagu, Luna Maya siap pose time nak pergi melawat Ariel dan banyak lagi. Korang rasa betul ke rakaman seks tu? Atau hanya cubaan menjatuhkan si Ariel ni? 


Motifnya, kalau nak jatuhkan si Ariel ni, dia tak ngetop pun time ni. Kan? So, korang semua boleh buat kesimpulan sendiri. Andai betul, biarlah pihak berkuasa jalankan hukuman, tak jalan hukuman dunia, akhirat pasti kan! Hahahahaha. Selamat Malam semua. Tiba-tiba aku nak layan tv. Kat UiTM, susah sangat nak nonton tv pak!!!bahahahah. Bye-bye.

p/s : insyaallah, esok aku bagi tips Meta Tag. Cara nak naikkan blog kita semua ye!

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets