2 Shamisha Ekspress Shah Alam - Sungai Petani


Salam semua. Agak lama aku menyepi dari dunia blog. (perasan macam ada orang tunggu entri kau). Bukan merajuk atau nak lari dari dunia blog macam ada beberapa orang cakap, aku cuma memberi ruang dan waktu untuk aku bersama keluarga lebih cuti ni. Mana tau, lepas ni tak sempat. Disamping aku menghadapai beberapa situasi yang aku memang jangka dan tidak jangka. 

Ya, malam ni aku pulang semula ke Kedah. Berjuang kali terakhir untuk Asasi Undang-undang ni. Balik ni study week dan terus final exam. Borang permohonan degree aku dah isi. Sendiri. Tanpa nasihat, pandangan dan teguran sesiapa sebab aku cuba mencari pandangan tapi semuanya bisu. Diam membantu!

Argh, aku yang nak belajar. Bukan orang lain. Biarkan aku corak sendiri. Biar aku olah sendiri hidup ni. Kalau dah tak siapa nak peduli kita, kita jangan mudah mengalah dan salahkan takdir sebab itu mungkin satu cara Allah nak uji siapa diri kita dan macam mana kita menghadapi situasi itu.

Apa-apapun, blog itu secara automatiknya aku kembali berupdate setelah kaki menjejak tanah Sungai Petani. Insyaalah. Doakan perjalanan malam ini lancar dan baik belaka. Selamat jalan! Wasalam~

2 komentar:

qilamahadi said...

balik dgn selamat !

intanurulfateha said...

smoga slmt smpai!

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets