4 Cadangan tagline baru hakimfaridzul dot com?

Salam semua. Masa senggang sekarang ni aku banyak habiskan masa layan game Virtua Tennis 2009 sebab aku memang dah out of mood dengan dunia siber buat sementara waktu. Cuma kadang-kadang kalau dah gian, baru aku ngadap laptop semata-mata melayan nafsu mata tengok status orang yang punya ragam pelbagai. Cukup untuk pendahuluan.

Sejak aku berblogging (pura-pura macam dah bertahun lamanya), so far tak silap aku dah ada dua tagline yang aku guna setakat in. Satu ialah quote dari siapa entah yang aku dah lupa dan sekarang ialah "ini cerita si cepit". Dulu aku pernah tanya roomate aku perlu atau tidak aku ubah tagline "ini cerita si cepit", dia jawab tak usah la. Sebab tu dah jadi tagline blog ni. So, aku decide setuju dah biarkan sampai la tadi.

Apa yang berlaku tadi? Biar itu jadi mimpi ngeri buat aku. Hahahaha. Mungkin kenalan rapat boleh tahu, tapi untuk yang lain. Maaf. Malu beb! So, aku decide nak ubah tagline ni dan bertukar kepada sesuatu yang nampak segak, bergaya, menyerlah dan kalau orang cakap itu memang terus ingat blog ini! Mungkin aku perlukan nasihat bomoh? 

So, untuk tak berjumpa bomoh. Aku minta jasa baik korang untuk memberikan sedikit idea, nasihat mahupun cadangan! terima kasih aku dahulukan! :)

4 komentar:

suffer8zine said...

alamak x de cadangan la :P

Terkini : Rumah Berbentuk Telur | 100 Manusia Paling Berpengaruh Di Dunia

DOLCEshasha said...

dunia si kacak :)

hehehe. oke dak?

Karisma Izzah said...

DOLCEshasha: lucu nye...cam perasan lak tagline gitu

tagline tu dah ok...unik dan bila sebut je tau itu tagline blog Hakim.
Serius!

Sepanjang sy tgk blog orang lain, taglinenye hampir serupa je sumua, jadi konpius...

HELMI ZAHARIN said...

ok ler cepit tuh, ape yg nk dmalukn eish ....

u should be proud lerr.. :)
<------ ^__^

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets