7 Perempuan ini mudah jatuh cinta!

Aku ada gang! Tapi bukan gangster mahupun GBS (GengBasSekolah). Jangan takut sebab gang aku semua baik-baik dan happening sangat! Variasi! Warna warni! Ada yang besar, bulat, jendul, kemek, kecik, ketot, kurus melidi dan macam-macam lagi! Mereka ini menyerikan hidup aku sepanjang musim universiti! Kalau hari tu aku dah up entri untuk yang besar. Kali ni up entri untuk si kecil! Sebab, kini si kecil dah berumur 20 tahun! Tahniah untuk si kecil. Liana Azmi!



Walaupun dia lagi tua dari kami yang lain yang masih usia belasan tahun, kami tetap panggil dan ibaratkan dia seperti yang paling bongsu! Sebab mungkin dia ni kecil, mungkin sebab dia ni manja, mungkin sebab dia ni punya hati yang kecil tapi semangat yang besar! Walau apa pun, memang kami dah setuju untuk bagi gelaran bahawa dialah bongsu dalam gang kami!



Hari ini hari bahagia dia! Hari ni juga dia berkongsi tarikh gembira dengan insan yang aku rasa semakin hari semakin jauh jaraknya. Semakin pudar rasanya dan semakin janggal berinteraksi bersama walaupun dia istimewa di dunia dan akhirat. Tak pe la. Aku redha. Berbalik pada si bongsu, semoga kau susah jatuh cinta ye! Itu doa julung dan yang utama! Sebab kau punya cinta mudah sangat melekat dengan sesiapa! Mudah sangat sampai aku perlu cari penyelesaian dengan google hari tu! Keh keh keh



Tiada kata lain selain ucapan tahniah, semoga panjang umur, bahagia bersama Kamil Redza, dapat degree law dengan cemerlang, gembira dunia akhirat, dimurahkan rezeki yang halal dan dikelilingi teman-teman baik hati macam kami semua! Maaf, kesibukkan dan kesempitan  duit menghalang niat murni menternak lemak di Pizza petang ini! All the best! 


Boleh terjah blog si kecik ini disini : http://twinklelilis.blogspot.com/

7 komentar:

Liana Azmi said...

kauuu memang kang cepitttt.kau saje suh aku google Kamil Redza kan kan? haha! aku penyet penyet kau jadi ayam penyet karang! wekkkkksss.thanks kepitt.sayang kauuuu SEMUAAA!

FS said...

happy birthday yanaaaa :) -Ni FATIN SYUHADA YAHAYA hehe

DOLCEshasha said...

hehehhee hyeee liana azmi! nak kenal boleh? :)

Unknown said...

haaha, mmg nampak macam bongsu pun ohhh

cik fara said...

bile masenye kite sepakat die bongsu
tipu cepit!
hahaha

Afif (アフィフ) said...

wah..... a long lost friend!!!! hahaha never thought that I`d found you here liana. haha.
looking at your profile, you`re in for LAW? haha wow.... wonder if you still remember me. haha thanks to Tuan Rumah. haha
but it seems like liana haven`t been updating her blog. haha

Afif (アフィフ) said...

p/s: ceh.... xmembesar ko yer liana. dari form 3 ag kecik tu jek. hahaha

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets