0 Kenapa anda perlu jatuh cinta pada Blackberry Playbook?

Salam semua, kali ni aku nak cerita banyak tentang Blackberry Playbook. Bagi korang semua meleleh dengar, jatuh cinta dan terus teruja nak memiliki Blackberry Playbook. Kalau nak tulis panjang-panjang pun, bukannya korang nak baca semua. Ye dak? So, aku spesifikkan terus apa yang Blackberry Playbook boleh buat korang jatuh cinta. Antara yang cambest tentang Blackberry Playbook ni ialah :



1 – Multitasking yang menakjubkan! Korang boleh guna serentak hampir semua aplikasi yang ada tanpa jammed or hang! Dengan kekuatan 1Ghz Dual Core dan  1GB RAM, ini merupakan satu tablet yang sangat bagus untuk kerja dan bergembira!

2 – Kamera yang power! Diperkuatkan dengan kamera depan 3MP dan belakang 5MP, korang sure boleh rakam saat indah dengan cantik sekali sebab boleh rakam video HD. Nak web cam dengan awek dan pakwe pun boleh nampak jerawat tau!

Terima kasih fazrol untuk gambar bermakna sepanjang program.

3 – Skrin yang menawan. First time aku rasa yang aku betul jatuh cinta dengan screen dia. Smart kot! HD! LCD 7inch dengan pixel 1024x600 pulak tu. Wajiblah clear. Kalau korang tengok video dalam BB Playbook, sure mata tak kelip-kelip!

4 - Ciri-ciri keselamatan yang bagus. Bagi aku, BB Playbook ni sesuai untuk semua golongan sebab yang bekerja dan bekerjaya pun bagus untuk gunakan Tablet ni. Ada fungsi Blackberry Bridge yang korang boleh connect Blackberry Phone korang dengan BB Playbook ni. Nak check email, schedule dan banyak lagi kerja boleh korang gunakan serentak dengan tablet ni. Once korang dah disconnect dengan BB korang, dia akan automatik closed semua application yang yang important seperti emails dan lain-lain lagi.

Terima kasih afrayuri untuk gambar teruja ini.

Disamping tu, Maxis ada sediakan beberapa aplikasi Maxis yang cambest kalau korang subscribe dan beli Blackberry Playbook dari Maxis. Antaranya ialah :


Finder 301 - Aplikasi terbaik untuk mencari dan berkongsi tempat paling menarik berdekatan anda! Mudah dan cepat!

Language Translator - Lebih 70 bahasa untuk anda pelajari.

Currency Converter - Cara paling mudah dan tepat untuk anda membuat dan mengira mata wang asing.

Formula 1 - untuk yang gilakan Formula 1, anda boleh ketahui tarikh dan litar perlumbaan, keputusan perlumbaan, kedudukan pelumba dan banyak lagi mengenai Formula 1.

Masa aku ke Blakcberry Playbook Workshop hari tu, aku cuba main game Need for Speed tau! Aku cakap, awesome gila lah grafik dia! Terjegil bijik mata aku jap. Punyalah cantik paparan skrin dia. Sound system dia pun bagus. Kalau takar bilik korang tu, tak yah nak guna extra speaker pun dah cukup kuat.


Maxis juga ada memperkenalkan plan jimat-jimat untuk anda memiliki Blackberry Playbook ini! Lihat dibawah untuk harga yang memang berpatutan :


Boleh layari Maxis untuk keterangan lanjut.


untuk bukan pengguna BIS 


Seperti yang saya ceritakan dalam entry Maxis Blackberry Playbook Workshop (klik untuk tetingkap baru) tempoh hari, saya telah kongsikan bagaimana terujanya saya menghadiri program berkenaan! Berkenalan dan mencuba gadget terbaru ini merupakan pengalaman bersama Nuffnang dan Maxis yang saya tidak akan lupakan sama sekali.


Exclusive ye kawan-kawan.

table mate yang gila kentang!




punyalah gigih main lumba kereta!

Dimana saya? Ini semua bloggers!


sekitar majlis pelancaran Blackberry Playbook di KLCC


Mari aku listkan sikit spesifikasi Blackberry Playbook untuk korang fikir-fikir sama ada ia merupakan satu gadget yang berpatutan untuk dimiliki atau tidak. 

 - OS - Blackberry Tablet OS
 - Size - 130 x 193 x 10mm
 - Screen - 7inch LCD, 1024 x 600, WSVGA, capacitive multi-touch gesture support
 - Connectivity - WiFi dan Bluetooth
 - Didatangi dengan 16GB, 32GB dan 64GB memori dalaman terbina.
 - Full Adobe®  & Flash®
 - BBM™ using BlackBerry®

 - Bridge™
 - 7 hingga 9 jam batteri.

 - Lain dari yang lain.


Khidmat pesanan Blackberry Playbook ini dibawakan oleh saya; hakimfaridzul untuk anda dengan kerjasama Nuffnang Malaysia, Maxis MY dan Blackberry Malaysia.

p/s : feeling-feeling sponsored post! wakakakaka

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets