0 Program Pemutihan (PATI) 2011 | Johor Darul Takzim (ADV)

Program Pemutihan pendatang asing tanpa izin atau nama ringkasannya (PATI) yang telah dilancarkan bermula Julai lepas oleh Kementerian Dalam Negeri. Program yang digelar “6P” itu iaitu pendaftaran, pemutihan, pengampunan, pemantauan, penguatkuasaan dan pengusiran akan mengambil tempoh masa tiga minggu untuk dilaksanakan. Ia merupakan program paling komprehensif yang diperkenalkan oleh Kementerian Dalam Negeri (KDN) setakat ini untuk mengurangkan bilangan pendatang tanpa izin.


Objektif pemutihan ini adalah untuk mengumpul data pendatang asing tanpa izin di negara ini termasuk berapa ramai yang bekerja dalam sektor yang dibenarkan mengambil pekerja asing dan memberi peluang kepada pendatang asing tanpa izin untuk pulang ke negara asal tanpa dikenakan tindakan tetapi terhad kepada tempoh yang dibenarkan. 

Kepada majikan ataupun individu yang berada disekitar Johor Darul Takzim dan ingin melakukan proses pemutihan, anda boleh la menghubungi syarikat ini dengan segera. Alamat, nama syarikat dan no telefon adalah seperti berikut :

Pentas Teguh Sdn. Bhd.
(KDN(S)IM03/986/1-SP257)
Rujukan 1M-KDN(S)IM03/986/1(56)

No 17-02, Jalan Mewah Ria 2/1, 
Taman Bukit Mewah, 81200, Johor Bahru,
Johor Darul Takzim.

No telefon : 07-2323171
No fax : 07-2323402

P/s : tolong sharekan info ini untuk majikan ataupun individu yang ingin melakukan pemutihan di sekitar kawasan Johor Darul Takzim.

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets