0 Disebalik Tabir | Behind The Scenes | Aladdin The Musical

Salam semua. Ini nak cerita kejadian sabtu lepas. Sabtu lepas punya cerita, hari ni baru ada masa dan kesempatan nak update. Tak pe, biar lambat, janji ada ceritanya. Sabtu lepas aku dijemput untuk lihat sendiri Disebalik Tabir Teater Muzikal Aladdin di Amphitheater Sunway Lagoon. Terima kasih kepada All Malaysian Blogger Project sebab bagi kesempatan untuk lihat sendiri latihan, bilik mereka bersiap, kostum dan bermacam lagi pengalaman yang tak semua orang dapat. So, jom layan gambar sepanjang Disebalik Tabir Teater Muzikal Aladdin.

antara blogger yang hadir

 mana satu jinnya?
 tarian dan kareografi yang menarik

 aladdin dan prince jasmine


Prince Jasmine dan Aladdin in their costume

 stage in progress

 Aladdin with magic lamp

 seriously korang takkan kering gusi tengok gelagat jin ni!

suara dia orang ni memang superb! very nice!

Overall summary sepanjang beberapa jam aku tengok dia orang practise, costume, stage, props dan etc... aku rasakan ini salah satu teater muzikal yang wajib anda tonton untuk tahun ni. Menarik, berwarna warni dan menghiburkan. Bayangkan, aku baru pergi behind the scenes je dah tertarik gila. Teater ni ada something yang lain dari yang lain! Kalau nak tahu, ini adalah teater muzikal pertama yang ada effect 3D! Pertama didunia. So, jangan lepaskan peluang. 


Details boleh refer semula di [sini]


p/s: aku sendiri tak dapat pergi tengok Jumaat ni atas sebab urusan keluarga. Dah pass dah 4 tiket tu. 2 kepada blogger dan 2 lagi as birthday treat best friend. Enjoy the show guys!

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets