2 Cara memberi makanan kepada anak-anak kecil.

Zaman kanak-kanak ialah zaman yang paling otak suka berimaginasi. Mesti korang pun sama juga. Imaginasi macam-macam. Fikir yang andai saya boleh terbang. Mungkin saya boleh bina kapal terbang sendiri dan banyak lagi. Tapi yang dah besar gajah pun fikir jalan raya boleh gerak sendiri pun aku salute. Macam best friend aku, gebu, dia selalu imaginasi jalan raya bergerak sendiri. Maha HEBAT Sungguh!

Perkembangan otak dan tumbesaran badan sangat penting time tu. Masa zaman aku kecil-kecil, aku memang susah nak makan. Lagi-lagi kalau lauk tak menarik. Tapi kalau nampak ada karot, seriously terus berselera sebab warna oren! Makanan jadi menarik. Berwarna!

Hari ni aku nak show sikit gambar-gambar yang aku jumpa masa jalan-jalan dialam maya. Mana tau, ada ibu bapa nak praktikkan untuk hidangkan makanan untuk anak-anak kecil. Boleh la mencuba. 












p/s : kalau aku sendiri pun jenuh nak buat macam ni untuk anak-anak. sekali sekala boleh la.

2 komentar:

Anonymous said...

weyh, kalau aku suka kot nak ber'eksperiment' mcm ni! tapi bila aku nk buat kat rumah, mak aku mesti pelik gila. takpe, nanti aku buat kat anak aku. hee :)

cik fara said...

hamboi nak bg dekat anak pon dekat sejam mahu decorate tuuu

pit kau jadi bapak aku nak?KAHKAH
nnt dpt makan bnde2 cenggini

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets