2 nak pegi ke tak nak??

lagi berape hari je nak gi UIAM..aku confuse ni..even nak pergi atau tak coz..kena bayar RM100..aku tak la mengharap MRSM Pontian support coz dah ade skolah yg tawar nak bayarkan yuran tu..AYSK..my ex-hostel..so, kalau AYSK yg bayarkan..aku terpakse ikut bebudak AYSK la..btol tak??ye la..coz org dah bayarkan, takkan kita nak berkhidmat ngan skola lain plak..cikgu Rofa n Cikgu Azah...cepat la konfemkan..hm..isi dah saye cari ni...


kawan2 yang lain please..help me to make decision..
^^

2 komentar:

Unknown said...

gi ngan ptn r...
pehal nk support bdak lain plak...
haha...

~cadangan je~~

muhammad syafiq samsuddin said...

hoho...berat situation ko ni...
i suggest yau to follow ptn...
ays kan da ade adam...
b4 anything happen jagn amek keputusan yang memlulu... terangkan kat due due pihak tkowt dorang miz understnd...they need you.. aku tak rase ptn nak invite abg roslan cuz... sijil die taon lps pon tak di buat...
papepn... ko doa rezki aku murah... ade rezki aku datang...

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets