0 warna - warni kehidupan..

tak semestinya setiap hari mesti kehujanan, setiap hari mesti kedukaan, setiap hari mesti kesedihan..dan hari2 yg mendatang penuh ranjau tanpa sedikit kelegaan dan kepastian???tak mungkin...tuhan itu maha kuasa & maha mengasihani...setiap yg berlaku punye hikmah yang tersendiri...sekarang, esok atau lusa atau hari2 mendatang ia akan muncul??itu tidak pasti..tapi aq sedar bahawa akan ade hikmah yang tersembunyi di balik ranjau yang menghalang.. lg lambat hikmah itu muncul...lagi hebat la ujian dari tuhan untuk kita hadapai sebenarnya...mcm aku..ape yg berlaku ade hikmahnya...tapi andai aku mampu menghadapi n bertahan hingga hikmah itu muncul??insyaallah..akan ku cuba dengan dorongan beberape org yg sudi menemani hidup aku ini..aku akan cuba bertahan...

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets