0 yahoooo!!!!

yahoooo...petang ni aku balik umah nenek bla ayah aku..wah lau wey...petang ni, insyaallah gi pasar malam..dah lame tak gi...nak beli mcm2 mkanan...hahaha...esok plak aku tak tulis blog coz ade kelas memandu..teori kot...nway dah tak sabar ni nak balik umah nenek..hahaha...lg pun dah dekat 3 minggu tak balik...em...for the moment, perancangan sepanjang mase kat umah nenek aku dah set kat dlm kepala otak ni...jumpa kwn2 PLKN, kwn lame..lepak kat pantai...mcm2 ar...wah...bagus2...nak mkn ketam n siput sedut!nyum2...adios...have a great moment my friends....

enjoy ur day!!!

^^
regards...

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets