0 finally...UiTM kedah...

wat the f**k...
dah lame giler tak tulis blog nih..ye ar..busy giler ngan register n ape2 je la yg perlu di buat selaku new student..lagi pun..lap top lum dapat lg..ayah ckp..around two weeks ni die hantar la..em...broadband dah beli smalam..nak use kat lappy kwn rase mcm..tak besh plak..ye la..nanti die org nak pinjam jek..bukan la kedekut..coz taik luak pun kan..aku akan bagi kat kwn yg btol2 baik ngan aku je ar..yg lain..boleh jalan ar...huhuhu...

so far uitm kedah ni ok n besh..suasana n keadaan aku dah biasa kowt..ye ar..about one years kat mrsm merbok kan??aku pun dah familiar ngan jalan2 kat sini..senang la ckit...huhuhu..

kwn2, so far ok...mcm2 jenis kwn n jenis negeri aku kenal..dengan dialek yg berbeza n cara yg tersendiri aku rase btol malaysia ni mcm2 ada...hahaha..

suppose class dah start kul 10 but lecturer tak dtg..mybe busy or blum dapat jadual kowt..perhaps...hahaha...jadual aku tak berapae pack sangat..kira ok la...boleh tahan la...alhamdulillah...em..

money???pergh...ni satu benda yang susah aku nak jage ar...agak boros tapi..dah mula wat calculation n manage duit..ye la..takut gaks kalau tetiba pokai kan???hahaha...tak biase nak makan gune duit sendiri...5 years mkn kat dewan mkn jer..mane de istilah ambil n bayar...hahaha...tapi aku akan cepat counter benda tu balik la...huhuhuhu...

lagi..bout kampus aku nih??em....bebudak bilik ok...ade budak kulim kedah, teluk intan perak n sri hartamas kuala lumpur...hohohoho..closed??em...lum lg kowt...dah la bilik aku tingkat 4..pergh..turun naik n lame2 sekeping badan aku dowh...

k la...banyak benda nak share but..pepaham je la...time tu penting..tak nak la buang mase banyak sangat nak melahar kat blog nih...hahaha..

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets