0 pergh!!ape nak jadi ngan politik Malaysia...kotor giler!!

ape nak jadi ngan politik Malaysia ni??kotor gile dowh...lagi isu kat PERAK!!walaupun aku tak stay kat Perak tapi aku segan dengan geagat politik kat sane..ade ke YB naik meja??hahaha...

if la YB dah mcm tu..pe nak cerita lagi...aku pun YB gaks..YB time debat..nak ke, tengok aku naik atas meja gaks??hahaha..

nape la hal2 bodoh mcm ni boleh berlaku..tak de integriti langsung...pelik ar..masing2 nak memerintah...

the important thing is, tis stupid case dah memalukan kaum Melayu khususnya..dah menunjukkan kat kita yg kaum Melayu ni dah tak serumpun...dah tak sebangsa..pi ra..kate je nak wat "SATU MALAYSIA"...bla ar...

now, aku tertunggu2 ape akan jadi ngan politik Malaysia..sampai bile akan berakhir drama n adegan2 pelik serta memalukan ni...hm..

kita tunggu same2 k...

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets