5 ~perpisahan~

aku tak tau nak mulakan entri ni mcm mane..yg penting..aku sedih sangat2...kenape disaat aku memerlukan seseorng...die pergi mcm tu je??memang la blum pasti...tapi hati kecil aku ni, aku akui, die akan pergi juge..walaupun aku baru kenal kwn2 disini sebulan lebih..tapi aku rase aku closed gler ngan die org..closed sangat..

dlm coretan aku ni..aku just nak luahkan.ape yg aku rase..aku tempuhi n aku alami selama aku kenal ngan haris..ayie...n khairul anam..

damn...its hard for me..even baru kenal, terlalu banyak yg aku share ngan die org..memang btol..sampai satu tahap, aku akui..aku bahagia ngan die org ni...especially haris..tapi aku dah mule prepare mind aku supaya strong since aku tau die org ni apply for maktab..

dari situ, aku tau...walaupun tak dizahirkan..aku dapat teka yg die org ni ade hati nak masuk maktab n mengharapkan tawaran ni...aku akur..memang keputusan die org, die org berhak pergi..demi mase depan..demi kehidupan..aku tak nak di persalahkan sebab aku lah penyebab kegagalan die org ni...

yg penting aku memang sedeyh sangat2..aku blur...aku tak tau nak buat ape...memang aku mengharapkn sangat die org tak pergi but...they have their rights...aku berserah..andai perpisahan yg ditakdirkan..aku terima..coz aku tau persahabtan takkan putus..biar dimana kita berada..selagi hati mengenali, selagi otak mengingati, selagi belum mati...persahabatan takkan terhenti disini...

with love....

5 komentar:

fiqOo said...

sabar ye akim..
doakan je kejayaan diorg :)

Anonymous said...

Nampak je cm garang n always bad tmpered....
tp rupa2nya berjiwa sensitif ye...
ermmm.....akm2....
kkdg sukar jugak difahami ye.

. .cenierA. . said...

erm..sabar je ar..
aku pon ade geng yg nk p msok mktb..
sdey tp..
ppisahan 2 tlah dtkdirkn..
nk wt cmne..
kalo de jodoh,btmu blek laa..
insyaAllah..

.myself. said...

relaks lar..setiap pertemuan pasti ada perpisahan kan..tanpa perpisahan xkan ada pertemuan yang baru kan..doakan kejayaan dieorg kat maktab..(: jgn sedih2 ye..^^

Anonymous said...

ek eleh,,
geli je sume ni,,
ha3,,

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets