11 :: value of friends and bendang??? ::






just nak cakap, setiap orang, value atau nilai kawan itu berbeda-beda...ada yang menganggap kawan itu perlu dihargai dah digembirakan. ada orang merasakan dia lah yang paling banyak buat kebaikan.bukan terus menghukum satu kesilapan terus menutup segala kebaikan. salah ye disitu. konsepnya begini, jika ada kesilapan, terus la berjumpa secara face to face. berdepan dengan memberi penjelasan. bukan emosi tak semena-mena dan melarikan diri.oh, sangat biadap ye begitu!!!

bagi aku. kita perlu gembirakan kawan sedaya upaya. insyaallah, kawan-kawan rapat, aku layan mereka sebaik mungkin. kawan lain juga begitu, namun, mungkin ada yang terasa dengan gurauan aku yang laser and pedas ni..ahahahaha..anyway, just nak inform kat kawan-kawan yang anda semua perlu berdepan dengan masalah. bukan melarikan diri dan menuduh orang cakap "segala kebaikan aku telah ditutup oleh satu kesilapan " again!!!itu sangat biadap dan perlu di ajar!!!

last 2 days, aku berkampung di Kuala Selangor. rumah kawan. ye, 400 kilometer away from uitm Kedah. drive kereta semata-mata value of friend. kesian aku tengok dia, beberapa minggu lepas sedih sebab memikirkan perkahwinan kakaknya yang tidak dapat dihadiri disebabkan final exam. yeah, aku berjaya mengubat kekecewaan itu dengan mengambil risiko ye!!!huh!alhamdulillah, we have a lot of fun and experienced there. gambar menceritakan segalanya~
















akhir sekali..saya dah start cuti semester!!!pulang ke rumah esok dan cuti selama 2 bulan 2 minggu!!!yeah!!!sangat seronok!!!selamat tinggal merbok!!!selamat datang selangor!!!agagagaga

11 komentar:

DOLCEshasha said...

bila nak makan NASI MINYAK hang pulak =..='

btw , HEPI HOLS ! lama nanti aku tak hantam hang kat court . hahaha .

fakrul_roslan said...

btol..eh gmbar yg 2nd 2 sngt motif..
cm ko tunggu pengantin laki ops pmpn x smpy2..
bley msuk brite ni..
eh..yg ko upload gmbar aku over kat pasar 2 nape..
saje kan..
btol..si dia memg biadap..
aku setuju..
best kat sane..

Nor atau Nad said...

hey jgn biadap!!!
ahahaha
saje nk bg kitorunk jeles kan??
-______-"
kakak pijoy cantik weyh
melepas abg aku
sobsob

hafizulhakim91 said...

syg korang lebey tau^^)

hafizulhakim91 said...

mak aq kem salam.

hakimfaridzul said...

DOLCEshasha :
yup2..2 months kot tak dapat main tennis ngan kau!!!
nway, skill jangan berkarat la plak!!!

hakimfaridzul said...

fakhrul_roslan:
ayat kau memang motif sangat2 kan!!!
tunggu dia la!!!
yeah2!!!
biadap!!!

hakimfaridzul said...

nadirah_nor:
agagagaga...
kesian abg kau!!!
lambat la!!!
melepas...
kau tak nak adik nya???

hakimfaridzul said...

en.pjowl:
rumah anda sangat besh ye!!!
yeah, bonda kau kim salam???
waalaikumsalam~

rizal jabai said...

rase cam nk guling lam bendang..ala2 industan..hehe

hakimfaridzul said...

rizal jabai :
jop2..
lain kali aku ke bendang, aku ajak kau...
guling la puas2 okay???
agagagaga

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets