0 400 followers angka untuk aku terus maju!

Whoa. Salam semua. Ok, nak tarik nafas dalam-dalam dan lepas dalam keadaan bersyukur. Boleh bayangkan keadaan itu? Pertama sekali aku cukup gembira hari ni. Bukan sebab aku menang loteri Fifa World Cup atau pun berjaya bet siapa menang Wimbledon. Aku nak cakap pasal blog picisan ini lagi! Hak3.

Angka 400. Bukan nak berlagak tapi berkongsi kegembiraan. Alhamdulillah. Mungkin penulisan aku semakin baik ataupun aku hanya syok sendiri yang followers baru mencecah 400. Yang followers dah ribu-ribu atau juta-juta tu, jangan la baca entri ini. Malu je! Hak3. So, nak share happiness ni bersama.


Sebelum ni, aku memang kejar followers, dulu prinsip "i follow u, u follow me". But then, aku realize, kalau macam tu, bukan orang ikhlas follow blog kita. Tak pe, bermula dari nothing kepada yang something. Nak berjaya bukan senang. Bukan sehari kau publish satu entry dan 10000 orang follow. Bukan itu.

Blogging ni luas. Cari ilmu dan gunakan. Bagi aku ilmu blogging tu best! Kau akan realize yang kau berjaya aplikasikan ilmu-ilmu yang kau kutip tu kalau followers kau bertambah dan traffik kau naik dan maintain. Kepuasan blogging ni pelbagai. Abstrak. terpulang kat masing-masing nak olah. Serius, aku sedang mentelaah ilmu blogging secara perlahan.

So, aku nak ucapkan terima kasih kepada semua followers aku, pembaca dan stalker yang selalu menyambut entri aku dengan hati terbuka. Thanx. Korang la semangat aku untuk terus berblogging dan mencari ilmu blogging ni. Sangat-sangat hargai! Ini dia, follower bertuah ke 400! Aida Rasyidah Azman. Selamat menerjah blog beliau! Klik ini.
ini dia followers ke 400th.


Aida Rasyidah Azman, pertama sekali maaf sebab ambil gambar ini tanpan memberitahu. Kedua, terima kasih kerana sudi jadi geng cepit! Hak. Thanx a lot. Rajin-rajin  la singgah dan memberikan komentar anda! Sangat dihargai ye! Terima kasih sekali lagi! Ada masa, boleh hang out Shah Alam!hak3. Wasalam.

p/s : alhamdulillah. assigment semakin membuak!hahahaha

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets