11 Belajar steps tarian Bad Romance - Lady GaGa

Whoa. Salam jumaat semua. Entri ini ditaip ketika aku masih belum mandi, gosok gigi dan sebagainya. Aktiviti hari cuti memang begitu! Celik mata dah buka laptop, online dan blogging! Tutup mata, pun masih menghadap laptop!hak3. Aku dengar ramai yang stress ni. Betul ke? Dah-dah, mari kita belajar menari bersama!

Aku selalu tengok video Bad Romance Lady Gaga tu. Almaklumla, roomates fanatik Lady Gaga!hak3. So, hari ni aku nak kongsi sikit video step menari Bad Romance. Sila lihat video dibawah ini!


Amacam, menarik? So, lepas ni boleh join aku menari lagu Lady Gaga kat tepi tasik UiTM ke. Kat mana-mana la. Tepi jalan ke. Hak3. Ini entri kelaut. Bosan jugak kalau hari-hari nak ilmiah je kan? Tepu otak ni. Yela, tiap hari sumbat nota law, noat itu, nota ini. Sesekali bergembira pun okay gak! Salam Jumaat semua!

11 komentar:

Anonymous said...

hakim aq rase aq menari lagi lawa kot!!!....sampai terbaring baring lagi geeeettttu!..(hazique mirza)

DOLCEshasha said...

boleh jugak tengok hang menari cepit ! hehehe

Mimi Saidi said...

weh, buruk ngat aih ang mnari lady gaga!

senandung semalam said...

mcm2 la ko ni akem...
hehhheee

hakimfaridzul said...

@Anonymous
tu la haziq, aku rasa kau yang terbaik!

bahahahahaha

hakimfaridzul said...

@DOLCEshasha
mari, nak join kah???
hahahahaha

hakimfaridzul said...

@mimi saidi
belum tengok belum tau!!!

siap gerudi tau!!!

hakimfaridzul said...

@Afzainizam

ok!thanx singgah sini juga!

hakimfaridzul said...

@senandung semalam
macam-macam ada~

anyssreynastorymorypreetydirtysecret said...

ahahahaa boleh dpratikkan nihhh ,hiks

hakimfaridzul said...

@anyssreynastorymorypreetydirtysecret
sila la..dah berjaya contact aku ye!

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets