10 Lidah belit : lumrah pendebat. Aku stress.

Whoa. Salam semua. Sehat? Aku rasa dah lama aku tak bermesra-mesra dengan pembaca setia. hak3. Semenjak dua menjak ni, aku busy sikit la. Nak BW pun tak sempat. Aku sibuk dengan debat dan juga assignment yang semakin hari semakin susah dan membebankan.

Now, baru ada sedikit waktu terluang selepas jadi pemerhati untuk pertandingan debat intra-asasi u aku ni. Penat. Ia bukanlah tentang kepenatan fizikal di mana kita mengeluarkan tenaga yang banyak. Tapi, aku penat otak. Means, otak aku perlukan sesuatu yang menghiburkan untuk berehat dan relax. Jadi judge tak senang beb. Perlu berfikir untuk kedua belah team. Nak bagi solution lagi~

Lagi pun, aku kira aku belum lagi layak untuk di gelar adjudicator lagi memandangkan aku juga masih belajar dalam dunia debat ni. So, ia lebih kepada perkongsiaan ilmu dan perbincangan bersama semasa sesi kritik! SO, aku perlu berkongsi bagaimana untuk jadi government and opposition dengan jayanya.hak3

Penat, penat dan penat. So, petang ni aku nak keluar gi layan movie mybe, main bowling, makan banyak-banyak dan release tension sebab esok aku kena start assigment kedua yang memang memerlukan otak berkerja dan berfikir!

Baik lah, sebelum habis aku cakap, aku rasa kelakar tengok junior-junior berdebat sebab ramai yang terbelit-belit lidah cakap. Typo kita orang panggil. Nantikan senarai typo ye kawan-kawan. Ini entri luahan hati, nak cakap yang aku penat. Kau orang cari pasal dengan aku, siap la. Kritikan pedas dan panas datang!hak3.bye!


10 komentar:

amaa said...

belanja aku beb !

Nor atau Nad said...

ahahaha
siann kau cepittt
takpa
satu sem saja lagi!!!

senandung semalam said...

bese la 2 akim...hahahha... lex sudah...

Anonymous said...

Betullah ...jgn stress2 nanti moody...klu akm dah moody siaplah maki hamun akan kuar...
perasan x akm dah lama x mengeluarkan kata2 kesatnya...sebab mood dia baik tu....
Jgn marah!!!!!!

Anonymous said...

patula ak pelik..
nape la ak x jmpe ko punye blog..
ghupenya..
ak x follow lagieyh..
ahahaha...

sowie2!!!!


slmt berdebat lagieyh..
hehehehe...

qilamahadi said...

td tuar dgn adik cepit
ite pg cs samesame
adik cepit demand gila nak yg besar besar je !
wakakak

adikadik
kakak nak catap
adik jgn catap bkn bkn
awak tu tak cutup umur lg
muahahha

intanurulfateha said...

.leks lah dik
.jgn stress3 ;)

A.I said...

wahhh hebat!
bukan calang2 nihh.
aku teringin gak join debat!
tapi.......... hebat sangat, terkedu kang haim2 macam kau. haha.joke!

newayy, wish u all the best!

A.I said...

wahhh hebat!
bukan calang2 nihh.
aku teringin gak join debat!
tapi.......... hebat sangat, terkedu kang haim2 macam kau. haha.joke!

newayy, wish u all the best!

A.I said...

wahhh hebat!
bukan calang2 nihh.
aku teringin gak join debat!
tapi.......... hebat sangat, terkedu kang haim2 macam kau. haha.joke!

newayy, wish u all the best!

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets