0 Doakan aku berjaya dan selamat ye!

Whoa. Salam semua. Ini adalah short update dari aku. Ok, pagi ni time korang semua baca blog ni, aku tengah memerah otak menelaah subjek ekonomi yang aku rasa tiada kena mengena dengan law sebab jam 11 aku ada test ekonomi ye kawan-kawan. Itu pertama. Kemudian, aku akan sibuk sangat-sangat sebab nak uruskan semua file-file untuk assignment dengan pair aku! So, memang busy.

Malam pulak, aku akan pulang kerumah. Ya, macam yang korang semua tahu, aku nak ke india la khamis ni. So, malam ni aku bertolak dari Kedah menghala ke Shah Alam seorang! Faham? Seorang ye! So, doakan aku selamat sampai dan selamat menjawab test ekonomi ni. Kalau aku sempat, aku akan update lagi satu entry sebelum aku berangkat ke station bus dan mungkin sedikit update didalam bus. Hak3.

So, nantikan updates aku. Sorry sebab aku tak dapat crawl korang semua. Aku janji, masa aku cuti mid sem after aku pulang dari India, aku akan terjah korang puas-puas sampai korang tak bagi aku datang blog korang! Hak3. So, anda terjah aku awal, aku terjah korang kemudia. Wasalam. Bye-bye~

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets