0 Malaysi di tempat ke-52 dalam senarai negara berhutang!

Whoa. Salam semua. Pagi ni aku just nak kongsi sikit information dengan korang. Aku gi la laman web CIA ataupun Central Intelligence Agency (klik ini untuk kesana) jalan-jalan sikit. Usha-usha nak cari ilmu la. Sebab, aku suka gak tengok-tengok lama web berfaedah macam ni sebab aku boleh tambah ilmu. Korang suka-suka kan la ye, jenguk-jenguk web-web cam gini. Ni tak, asyik yang biru je. Wahahahahaha

So, kalau last year aku usha laman web ni, ranking hutang Malaysia time tu tempat ke 50. But then hutang mencecah RM 50 billion. But, tadi aku usha, dah turun dan hutang tu. Jadi lebih kurang RM 48 billion macam tu ranking ke 52!!!! Best! Suka aku tengok ranking ni sebab aku gembira hutang negara dah berkurang. Hak3. Rujuk gambar dibawah.


Aku suka baca-baca ranking dan juga pasal ekonomi ni. Hahahahaha. Terfikir nak jadi pakar ekonomi la macam ni. Dapat jadi Gabenor Bank Negara pun okay la. Hahahahaha. Boleh sign atas duit kan? Best! So, sila la tambah ilmu anda ye. Blogging bukan sekadar cerita kosong semata, sebab ada yang membaca blog kita. So, sharing la facst sikit ye. Tak banyak takpe, janji ada! Wasalam

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets