0 Mari exchange link : Amalan murni setiap bloggers.

Whoa. Salam semua. So, hari ni aku kurang kesenangan lagi untuk blogwalking mahupun moonwalk! Busy dan letih. Assignment bertimbun aku kena siapkan sebab next week aku dah start cuti untuk 2 minggu. So, semua kerja-kerja tu aku kena siapkan awal-awal. Ok, cukup untuk pendahuluan aku mengeluh sebab banyak kerja. Hak3.

So, hari ni aku bercadang untuk sekali lagi buat link-exchange dengan sesiapa je readers mahupun orang pertama yang masuk blog aku. Kalau korang punya blog tak de dalam listing kat sebelah kiri blog aku. Korang boleh tinggalkan comment untuk aku listingkan blog korang dalam menu page aku " link exchange "


Nak cakap kebaikan link exchange ni banyak. So, aku bercadang nak buat satu entri nanti. Tunggu ye. Sedarlah bahawa link exchange ni bagus untuk kesihatan blog anda semua. Theee~ So, jom kita link exchange ye!!!

Kalau dah namanya exchange link, so, aku letak anda punya link, anda juga boleh link aku kembali. TQ. Kekurangan masa membuatkan aku selalu terpaksa outo post dan tidak membuat blogwalking. Sampai rumah, untuk mid sem, aku terjah blog korang semua habis-habisan. So, korang terjah aku sekarang, aku terjah korang nanti ye! Bye-bye.

p/s : aku perlukan idea korang untuk domain aku. ada cadangan???

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets