0 Pesaing Ben Ashaari ialah Ben Nyah!

Whoa. Salam semua. Tengok tajuk baik-baik ye, best kan tajuk tu??? Nak tahu siapa? Mari aku dekatkan korang dengan si Ben Nyah ni. Aku rasa dia ni fanatik sangat dekat Ben Ashaari atau pun secret admire. Hahahahaha. Dengan tag line yang ala-ala serupa iaitu Jangan Bagi Mak Membebel Nyah. Sedikit screen shot supaya anda teruja!

  cantik kan?

So, aku kurang pasti motif blog ni wujud! Sama ada propaganda untuk menempel populariti blog Ben Ashaari atau saja meniru.. Tuan punya blog sahaja tau apa motif sebenarnya. Nama nyah ni memang Ben katanya. Cuma beza, yang ini Benjy, yang lagi satu tu Benashaari. Sedikit kata-kata aluan dari Ben Nyah ialah :

"Jom kenal ngan mak..name mak Benjy..panggil ben je..mak suke sopping, makan makan...bace belog..paling mak suke teka belog sape? kalau betol mak bagi hadiah...ekekeke..."

Ni pun header dah tukar sikit, kalau tak, memang sebijik! Cuma gambar dan tag line berbeza~

Apa-apa pun, aku nak ucapkan selamat datang ke dunia blog wahai Ben Nyah. Tapi, cadangan aku, buat la lain dari yang lain sebab nanti orang cakap kau ni meniru dan ingin menumpang populariti blog Ben Ashaari. Tu cuma pendapat aku je. Apa-apa pun. Ben Ashaari ada perancangan ingin menukar header dan juga warna blog. Nantikan siapa pulak ikut jejak langkah dia ni selepas ni. Hak3.

P/s : Nak ke blog Ben Nyah? Tekan ini! Bye-bye. Nak blogwalking la~

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets