0 Saya down, malas dah nak update entry.

Whoa. Salam semua. Saya memang tengah geram dan down. Tadi dah siapakan satu entry untuk tutorial naikkan page rank, SEO dan juga traffik. Lepas tu, code html yang aku letak tak keluar. Aku bingung. Aku tanya kat Cik Bui Bui, dia cakap cuba lagi dan support serta cakap itu ini. Aku blur.

Lepas tu aku terus delete entry tu sebab penat aku godek-godek code html! Semuanya pasal quote yang aku letak tak keluar!!!! Penat aku julingkan mata cuba ubah aku nye quote jadi lawa. Alih-alih, semua tak keluar! Wargh....Dah, esok insyaallah ada entry tu memandangkan aku down dan nak tidur. Wasalam~

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets