0 Ranking bawah satu juta! Sudah cukup syarat!

Whoa. So. aku sangat gembira. Walaupun dah ramai bloggers ranking bawah satu juta. But bagi aku ini satu pencapaian aku yang aku sangat nantikan. Sebab, aku dah letak benchmark kalau ranking aku dah bawah satu juta, aku akan tukar DOMAIN! Ye, kita perlu buat sesuatu kalau nak maju.

Mula-mula domain, lepas tu mybe aku akan guna Wordpress then self hosted. Doakan ye. Apa-apa pun, im ready for my own domain Isnin ni(insyaallah). Teruja. Memang la kalau guna domain baru, ranking aku akan menjunam dan tak lagi bawah sejuta. So, aku kena kejar semula ranking tu. Yeeeee Haaa~


Nak maju, kita kena korbankan sesuatu kan? Walaupun ranking baru je bawah satu juta, but aku still sayang beb. Lama tu tunggu! Roomate aku tahu, bagaimana sabar nye aku melihat ranking, belajar blogging dan explore segala tentang blog ni. Tiap hari dengar aku bebel pasal blog weyh! hak3 


So, once again. Thanx untuk sesiapa yang pernah menjengah blog aku. Sayang lebih la macam ni. Thanx semua yang sudi tunjuk ajar dan berkongsi. Sangat hargai. IM READY FOR NEW DOMAIN!!!! Wait for hakimfaridzul dot com!!!

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets