0 Pengumuman pemenang contest si cepit! Tahniah

Whoa. Salam semua. So, tepat jam 12 malam tadi, contest aku berakhir dengan jayanya. Alhamdulillah. Ni kali kedua aku buat contest dan ramai masuk. Percubaan pertama gagal, berjaya di percubaan kedua! Pertama sekali, biasa la, ucapan terima kasih, sayang lebih la sebab masuk dan (sila sambung sendiri ikut imaginasi)....hak3.

So, secara rasminya, aku dah ada pemenang. Aku suka entri dia orang ni sebab sempoi dan bersahaja. Dia orang ni ada message tersendiri yang cuba disampaikan. Gambar kurang sama dengan orang lain dan lain dari yang lain. Olahan kreativiti pun aku rasa cukup bagus untuk menang! So, inilah, pemenang contest :

Pertama : 

Peserta kedua terakhir yang join kontest ni! Best entri nya! Sponge bob dan Patrick berjaya menambat hati!!!! Tahniah!!! Gigih kau buat kan??? Like la!



Kedua :

Tertunailah hasrat dihati si empunya diri dapat hadiah dari aku! Thanx untie sebab sudi join kontest saya! Hebat entri untie! Suka la pasal babi vavi hitam tuh! Hak3




Ketiga :

Pak Cik ni punya entri tak la gempak macam yang lain but aku memang minat gambar dia. Kedua-dua gambar terakhir entri dia ni memang aku minat. Gambar warung India ada di bulan. Smart ar. Awesome!



Kepada yang kurang berjaya, bukan entri korang tak menarik. Menarik, tapi "dalam kelas yang tersendiri" theeee~. Insyaallah, kalau aku ada rezeki lebih, dan aku ada beli ole-ole lebih, walaupun sekecil keychain, aku akan post kat peserta yang join kontest aku ni tanda terima kasih. 

Jangan kecil hati. Adat bertanding kan, ada menang ada kalah. Sekali lagi tahniah kepada pemenang dan tahniah juga kepada yang join kontest blog picisan ini kerana anda berjaya membuat satu entri tentang India! Terima kasih ye. Nway, doakan aku selamat pergi dan pulang~

p/s : aku akan hubungi korang wahai pemenang secepat mungkin untuk alamat surat menyurat dan size t-shirt~

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets