0 Selamat datang ke dot com!

Whoa. Salam semua. Yup, hari ni hari yang penuh teruja sampai aku fokus sikit-sikit time kat kelas tadi. Hak3. Gembira bukan kepalang. Sampaikan sepatutnya aku umumkan pemenang esok dah jadi hari ni. Sorry guys. But then actly, memang aku nak awalkan tarikh tutup since aku sangat-sangat busy sekarang.

So, now, officially blog seciput ini sudah bertukar new domain! www.hakimfaridzul.com. Mungkin bagi orang lain, apa la sangat berdomain-domain ni kan? Orang lain yang lebih hebat pun tak berdomain. But then, macam aku cakap. Ini adalah pencapaian peribadi yang perlu aku bangga dan simpan sebagai memory! Aku gembira sangat.


Since aku dah letakkan target kalau followers aku mencecah 400 dan ranking alexa aku bawah 1 juta, aku akan tukar ke domain. Ye, aku bertukar! Kita slow-slow dulu, mula-mula domain, then Wordpress and then self hosted. Insyaallah~ Doakan la rezeki dan keupayaan aku dalam berblogging ni berpanjangan. Terima kasih semua.

Terima kasih pada cikhel sebab tolong guide time tukar domain ni tadi. Lepas tu, tak lupa juga pada kak tash yang sibuk gelak-gelakkan sebab tadi blog ni tak leh direct dengan domain baru. Geram ada, kelakar pun ada. Hak3. Thanx jugak sebab ramai yang support aku. Sayang lebih la~ Hak3.



Ye, ini satu lagi anjakan untuk aku dalam blogging. Semoga aku terus cemerlang dan boleh berdiri setanding dengan yang lain. Nak jugak merasa perkataan topblogger pada diri aku yang kerdil ni. Sekian. Salam kegembiraan dari hakimfaridzul dot com! Hak3. Bye-bye~

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets