0 Menarik Ramadhan ini bersama si cepit!

Whoa. Salam semua. SO, bulan Ramadhan dah nak hampir menjelma. Aku buat entri ni pun bukan sebab aku nak ikut orang lain yang buat segmen Ramadhan. Sebagai blogger, biarlah kita blogging ikut peredaran waktu. Takkan la nak masuk bulan Ramadhan aku nak cerita tang raya cina. Ye dak? hahahahaha. So, kita kena ikut peredaran waktu dan ketika biar tak ketinggalan zaman!


Dalam kepala otak aku ni, dah macam-macam aku fikir pasal segmen bulan Ramadhan. Eh-eh, bukan segmen, entri je...hahahaha. Aku bercadang nak buat ruangan :

  1. Nostalgia cerita Ramadhan.
  2. Ramadhan : adab, etika dan perilaku.
  3. Debaran aidilfitri bersama cepit (ini sumpah lawak)bahahahaha
  4. Kuih muih, kek muek dan biskut mukut!
Dah la, aku rasa dalam banyak-banyak tu, entah-entah tak satu pun aku buat. Hahahaha. But ye, impian mesti ada! Insyallah. Akan aku usahakan. Lagipun, time bulan puasa ni, jimat masa sebab aku takkan lunch dan petang-petang nak tunggu buka puasa boleh buat satu entry! Kan? Wah, bagusnya bulan Ramadhan~ So, far ini adalah perancangan aku je. Mungkin kalau time mandi tercetus idea, aku akan cuba juga untuk tambahkan segmen ini! 

Mungkin kalau korang nak share-share cerita dengan aku, boleh la email kat aku. Aku mencari bahan untuk ruangan nostalgia bulan Ramadhan. Kalau korang ada blog, its ok, korang post je kat blog korang then bagi tau aku. Nanti aku copy permulaan cerita tu and linkkan selebihnya kepada blog korang. Means macam aku buat kesimpulan je, then linkkan untuk full story. Okay kan??


Menjelang Ramadhan ni gak, aku rasa aku akan lebih kerap menghadap laptop sebabb nak buang masa menunggu berbuka. Kalau dah depan latop, memang rasa masa berlalu pantas. kan? Setuju cepat! Dah la, aku harap ruangan-ruangan ini dapat sokongan korang semua wahai readers! Wasalam!

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets