4 Live Menonton Piala Sultan Selangor Malam Ini.


Salam semua. So, aku nak say hi kat Stadium Shah Alam malam ni. Selangor lawan Singapore untuk Piala Sultan Selangor. Pak cik aku dapat 10 tiket free and kami berkampung kat sana malam ni! Hahahahaha. Teruja sebab dah lama tak jejak kaki kat Stadium dan tengok match bola sepak live! Masa belajar kat MRSM dan UiTM memang tak dapat join langsung! Kekalahan Selangor semalam sangat mendukacitakan sebab aku target nak tengok final Piala Malaysia kat Bukit Jalil nanti. So, impian ranap!


So, siapa-siapa nampak aku malam ni kat Stadium Shah Alam, jangan lupa tegur! Doakan Selangor menang weyh! Adios! Selamat berjimba di malam minggu! Selepas kekalahan semalam, aku doakan Selangor menang malam ni! Hooorayyyy! Nantikan update aku untuk gambar-gambar sepanjang perlawanan tu nanti! Hahahaha. 

p/s : jakun sedikit sebab dah 3 tahun tak berkunjung ke Stadium Shah Alam!

4 komentar:

suffer8zine said...

mintak2 menang!

qilamahadi said...

gomo klate gomo
wakakkak

DOLCEshasha said...

Kedah menang yaww!

amaa said...

aku pon dah lame tak gerak sane ohh

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets