3 Makan malam bersama YAB Perdana Menteri Malaysia bersama rakan online.

Salam semua. Macam biasa la. Mesti aku tuju blog-blog yang ada kat sidebar sebelah kanan blog ni! Nampak blog denai hati tulis pasal makan malam bersama Perdana Menteri dan rakan online. So, aku masuk dan teruja. Memandangkan aku tengah cuti semester dan tak tahu apa nak dibuat, aku sekarang memang gigih mencari apa jua aktiviti untuk penuhkan cuti ni! Nak kerja, itu nanti-nanti aku fikirkan!



So, aku just daftar di [sini] sebelum 17 oktober! Dapat tak dapat tu belakang cerita, janji daftar! Doa-doa nama aku dapat dalam beribu-ribu yang daftar tu! Nak sangat pergi! Tapi remaja umur 19 macam aku ni layak ke nak hadir? Hurm.. Takpe, aku nak sangat datang! Harap aku yang bertuah untuk makan malam bersama YAB Perdana Menteri! Teruja tak ingat dunia ni!

Korang try la daftar! Mana tau, rezeki kat korang! Datang, makan malam dan ada sesi dialog! Rugi tu! Ini mungkin pengalaman saki seumur hidup! Perlu berdoa banyak-banyak dah letak harapan agar terpilih! Kalau aku terpilih! Sudah tentu tak tidur malam nak memikirkan siapa yang aku akan jumpa kat sana kan? hahahahaha.

now, nak tunggu dapat email dan sahkan kehadiran!harap aku terpilih!

p/s : follow la mana-mana laman komuniti online YAB Perdana Menteri di twitter, facebook atau subscribe rss 1 Malaysia.com!


1Malaysia Menjana Trasformasi

3 komentar:

Scha Nazri said...

good luck majistret! wee~

qilamahadi said...

aii tkde kat s.a lee 4nov
aihh

Anonymous said...

huhu..
nak g!!!!

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets