7 Free Screening Movie Ticket from Nuffnang lagi!

Salam. Alahi indahnya cuti kali ni. Hari tu dah dapat invitation dari Perdana Menteri untuk makan malam bersama, kali ni dapat tiket wayang percuma dari Nuffnang! Cerita Skyline yang akan ditayangkan pada 12 November ni dipawagam seluruh negara. Tapi aku dapat tengok time 10 November! Awal tu beb! Kalau dulu aku dapat tiket screening movie untuk cerita The Descent two dan lagi satu yg aku tak dapat pergi tu. 

erk, siap ada tema kau!cat2 muka lagi!

Ramai kawan-kawan aku yang baru berjinak dengan Nuffnang masih bertanya dan kurang pasti kenapa aku boleh dapat tiket tu percuma je. Kunci katanya ialah rajin-rajin tengok website Nuffnang! Yang home page! Kat situ akan dipaparkan segala contest dan berita terkini Nuffnang!

Nak menang? Mudah dan perlukan sedikit luck! Korang kena jadi creative je! just tulis beberapa perkataan yang crative dan menang! Contoh, masa aku nak dapat tiket skyline ni, pihak Nuffnang suruh kita bg jawapan untuk soalan ini : 

“How Would You Defend Earth from Alien Invasion” in not more than 15 words.

Aku bagi jawapan : 



Amacam jawapan aku? Macam orang tak de otak punya jawapan kan? Hahahahaha. Kena jadi creative la. Jawap je apa yang korang rasa korang boleh bagi sehabis kreatif! Apa tunggu lagi, pergi home page Nuffnang dan mula kerja kreatif korang semua. Ada kontest Screening Rapunzel si rambut emas panjang mengurai tu yang menawarkan hadiah perfume Nina Ricci dan Nintendo Wii. 

Jangan lupa jugak, Nuffnang dah ada baby baru iaitu Chur-Chup! Boleh jana duit jugak! Nantikan post seterusnya tentang Churp-churp dan juga Rapunzel rambut emas panjang mengurai~hiksss

p.s : layan trailer movie Skyline ni jap! Macam best giler! siapa-siapa yang dapat invitation ni sila bagi tau aku.boleh berjumpa nanti!

7 komentar:

Rozana Razali said...

bestnyaa, sy ni malas nak pi usha website nuffnang tu.. T___T

misz myza said...

Tahniah.. hari 2 me dapat invitation dr nuffnang citer Taker..

Betul, rajin2 kan lah tengok kat home nuffnang... mcm2 dorang tawarkan..

cik helena said...

LAMANYA TAK AKTIF NGA NUFFNANG..HUHU

intanurulfateha said...

akim pndai silat ke? ;p

Cik Lily Putih said...

jumpe nanti tau!

Tabung Saya said...

Hi bro..gi gak smlm tp xknal spe2 la..hehe..bru lg berjinak2..next time k if ade rezki lain..

Liz said...

hi dik!

amacam cite mlm tadi? ada rasa nak ketuk kepala tak? haha..

tgh mlm baru korang sampai banting eh?

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets