6 One Step Closer to the Maxis Om Nom Nom Race

Salam semua. Pertama sekali jangan tanya aku kenapa nama event ni Om Nom Nom Race! Sila tanya Maxis atau Nuffnang ye! Pada pendapat aku, aku rasa Om Nom Nom Race ni maksudnya Perlumbaan Jalan Makan Makan! Kiranya korang ala-ala macam masuk Amazing Race tapi ini lebih kepada tugasan merasa makanan di gerai atau restoran terpilih! 


So, Nuffnang tanya kenapa aku teruja masuk Om Nom Nom race ni! Jawapannya ialah :

1) Aku pencinta makanan! Tak kira yang masam, manis, pedas, kelat, pedas dan tasteless! Kecuali basi je aku tolak tepi! Hangit pun aku bedal! Yang lain semua dah selamat dalam perut! *urghhh*

2) Aku cukup fit untuk berlari-lari sambil menelan makanan secara serentak! Disebabkan aku budak sport, so, aku rasa aku ada talent untuk makan dan berlari tanpa mengah dan muntah! *bluwek*

3) Dah lama aku tak join event Nuffnang selain dari Gatsby dan screening-screening movie dulu tu! Gian nak jumpa blogger-blogger yang lain! Inilah masanya menunjukkan muka yang mula dikenali! *perasan lebih weyh*

4) Hasrat hati aku yang pernah simpan impian untuk join Amazing Race Asia dulu, tapi kena tolak sebab time tu faktor usia dan kalau terpilih perlu bercuti panjang lebih kurang 4 bulan macam tu! So, inilah masanya menebus impian sempena tahun baru 2011!

5) Nak gak merasa terbang ke Hong Kong bersama rakan-rakan di hotel bertaraf 5 bintang!!! Memang impian dah pasang untuk menang dan future berjoli sakan! *semangat berkobar* cepit boleh!


6) Sebab aku masih setia dengan Maxis dan akan terus setia hingga keakhirnya!


Yang bagusnya juga, aku teruja sebab selain perlumbaan makan ni atau Om Nom Nom Race nama officialnya, aku teruja nak rasa canggihnya i-phone 4 yang menjadi kegilaan sedunia tu! Dengan applikasi yang perlu digunakan iaitu Finder301, I-Phone 4 dan Maxis Broadband yang diberikan untuk perlumbaan ini sememangnya buat aku teruja lebih! *meleleh air liur type ni*slurrrpppp*

application finder301 yang dengar khabarnya bagus dan hebat! *tak sabar nak cuba*

Kenapa aku cakap aku meleleh air liur masa type entri ni? Sebab hadiah yang ditawarkan memang cuku-cukup lumayan beb! Gua cakap, lu memang akan terbeliak bijik mata! Silap-silap, terkeluar terus bijik mata tu! Hadiah berupa :

There are 2 main prizes to be won. The 2 teams who earn the most points will win the following:
1st Prize: A trip to Hong Kong 3 days 2 nights with 5-star accommodation (for the winning team members of 4 pax) worth RM10,000- (And also 1 free smartphone each)
2nd Prize: 4 x free smartphone – 1 per winning member.
All 60 participants will be rewarded with Maxis goodie bags.

Hebat bukan? Teruja? Kalau betul aku terpilih untuk menjadi salah satu dari 60 blogger bertuah ini, aku rasa badan aku cukup elok untuk baju bersize M! Encik Nuffnang, dengar ye, size M! Dan kalau aku nak berkumpulan dengan lagi 3 orang. Aku rasa aku nak teammate dengan 

Aku main petik je diaorang ni! Sebab so far, apa yang aku kenal mereka ni, aku teruja nak berjumpa dengan yang dua tu! Hans dan Nas! Mana tahu, rezeki kali pertama masuk perlumbaan terus menang! So, pilih la saya encik Nuffnang!

6 komentar:

Bulan Purnama said...

haha.. gudluck

Nor atau Nad said...

ciss
dgn aku ko x plakk ckp teruja
mcm mana nak team nih
-..-

hakimfaridzul said...

@Kasim Ahmadthanx! :)

hakimfaridzul said...

@Norkau memang aku dah lama teruja la geb!konon kau nak touching kan??aku pang2 kang!!!!

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan..Salam Kenalan..
Terima kasih kembara ziarah maya”

Jommmmmm joint nak makan ajerrr

DOLCEshasha said...

hee cepit, goodluck! :)

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets