1 Uzair Zain Live di Musa, G-3 Avenue K. Siapa Uzair Zain?

Masih ingat entri [ini] Encik Uzair Zain?. Aku menceritakan tentang seorang penulis yang kini aku boleh gelar dia sebagai seorang penyanyi! Uzair Zain. Yes! Malam solo dia hari tu aku tak punya kesempatan untuk datang biarpun dia memang mahu aku datang saksikan sendiri bakat dia! Maaf sebab tuntutan belajar aku dahulukan! Sooner or later insyaallah aku datang! So, sekali lagi dia anjurkan makan malam sambil mengalun anda dengan 20 lagu-lagu akustik di MUSA, G-3 Avenue K, 156 Jalan Ampang, 50560 Kuala Lumpur, Jumaat ini!

Uzair Zain

Kalau kamu semua pencinta live akustik, cerpen, novel dan sastera, aku boleh katakan anda harus pergi persembahan dia. Tak pun boleh kenal slow-slow dengan dia melalui blog dia [uzairzain.blogspot.com] Baca warkah dia dan reply kepada aku perspektif anda! 

Untuk Uzair : all the best bro! i will check again my timetable sebab takut malam tu ada match! i will confirm with u later! :)

1 komentar:

suffer8zine said...

wahhh kat ampang je

Terkini : Kanak-kanak Ada 26 jari

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets