2 Nuffnang Sharing Session di Frames Cafe, Sunway Pyramid (Lot OB.K4N, Oasis Boulevard)

Salam semua. Ada sesiapa esok yang join Nuffnang Sharing Session di Frames Cafe, Sunway Pyramid (Lot OB.K4N, Oasis Boulevard)??? Kalau ada boleh tolong comment di entri ini! Boleh kita berjumpa esok. Teruja nak join Nuffnang Sharing Session since dah berapa kali aku terlepas peluang nak join. Jadi, esok sesiapa yang kesana, mari kita berjumpa! :)


Blogger-blogger berpengalaman cakap yang Nuffnang Sharing Session ni bagus. Berkongsi pendapat. Pengalaman dan ilmu. Baik yang lama dan baru, semua orang ada pengalaman masing-masing kan??? Sharing is caring! Ye dak??? Boleh baca entry-entry mereka yang pernah jadi Guest Blogger dan blogger yang attend Nuffnang Sharing Session ni :

6- JMR

Kalau kita nak maju dalam satu-satu perkara memang kita perlu banyak berkorban! Pengorbanan itu akan buat korang semua rasa puas hati dengan apa yang korang kecapi sekarang atau akan datang. Bukan senang nak berjaya dalam satu-satu bidang. Aku cakap pasal arena blogging sekarang ni, blogger-blogger berpengalaman, dia orang tu dah banyak berkorban untuk sampai ke tahap mereka sekarang. Duit, masa, tenaga dan macam-macam lagi. Dan bagi aku, pengorbanan mereka bukan sia-sia! Berbaloi! :)

2 komentar:

Mabel said...

Me! =) See u tmr.

Isaac Tan said...

Nice meeting you last night bro!

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets