3 Part 1 - Nuffnang Sharing Session at Frames.

Salam semua! Maaf sangat-sangat sebab lambat update entri ini! Ramai dah tanya macam-macam mengenai Nuffnang Sharing Session tempoh hari! Hari ini baru ada kesempatan untuk buat sedikit update. Aku pecahkan entri Nuffnang Sharing Session ni kepada dua bahagian. Part 1 - hanya gambar untuk tatapan anda. Part 2 - apa yang aku perolehi sepanjang Nuffnang Sharing Session tersebut! Okay? So, ini part 1 punya entri! Hanya gambar semata untuk anda teruja sebelum entri penuh penceritaan selepas ini!

Antara makanan yang dihidangkan untuk kami semua! Tutup mulut siap-siap takut meleleh air liur! :)






Picture dibawah dari http://orangfondue.blogspot.com





Banyak lagi gambar yang ada, tapi itu aku simpan untuk next post. Tak de gambar dalam entri, bosan pulak rasanya kan??? So, malam ni aku cuba cari masa jugak untuk up entri  ke dua Nuffnang Sharing Session sebab aku tak nak cerita tu basi. Kah kah kah. Jujurnya, Nuffnang perlu adakan aktiviti begini mungkin 2 minggu sekali atau sebulan sekali! Seriously bagus korang join aktiviti sebegini! :)

3 komentar:

Liana Azmi said...

perghhhhhhh! makanan sedapppppp
asal tak bawak aku je.huh!

Affan said...

fuhh, makanan sume nampak menarik

DOLCEshasha said...

makan taknak best lagi kan.

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets