2 Daisy Dahlia Boutique | Online Blogshop Muslimah Ellegance Trendy (ADV)

Salam semua. Sekarang ni dah trend kalau orang shopping online. Sesiapa yang tak shopping online tu boleh dianggap kuno. Tak in. Kalau budak-budak remaja cakap " ala, tak kelas lah tak shopping online ni ". Penangan shopping online sekarang ni memang berleluasa. Banyak website mahupun bloggers yang memulakan blogshop dia orang. Ada yang boleh kaut untung beribu-ribu sebulan. Ikut rezeki juga tu.

Hari ni, aku nak kenalkan dengan korang semua satu online blogshop yang baru memulakan perniagaan online shopping ni. Dengan slogan Muslimah Elegance dan Trendy. Blogshop ni menawarkan pakaian muslimah dari bawah hingga atas. Meliputi baju, tudung dan perhiasan diri.  Aku boleh bagi jaminan yang korang semua akan berpuas hati nanti. Meh aku show sikit blogshop Dahlia Boutique ni.

eksesori perhiasan diri

Jubah muslimah

Blouse pun ada.

Semua pakaian yang dipamerkan di nyatakan sekali details yang lengkap seperti jenis fabrik, warna yang ada, pemadanan pakaian yang sesuai dan size. Harga juga dinyatakan sekali dengan harga urusan pengiriman. Senang nak berurusan. Meh kita cuci mata lagi.

yang ni nampak menawan!

tudung pun ada.

Selain tu, Daisy Dahlia Boutique ni juga ada menyediakan tawaran 10% kepada ahli yang mendaftar. Kira, kalau anda ni jenis yang suka membeli online, ni satu peluang keemasan dan penjimatan yang amat berbaloi. Selain tu, semua urusan pembelian amatlah mudah. Just drop nama, cara pembayaran dan etc. Mudah!

pendaftaran ahli.


order form pun senang je. tak remeh.

Malas nak cerita panjang sangat dan tatapakan lebih banyak gambar kat korang semua. Nanti tak feel pulak nak browse blogshop ni. Pakaian-pakaian ni pun limited edition tau! Hanya di Dahlia Daisy BoutiqueAku beri jaminan 150% yang barang-barang ni berkualiti dan korang semua takkan ditipu dan hampa. Sebab aku kenal benar pemilik blogshop ni. Aku beri jaminan. 

Muslimah | Elegance | Trendy

create your own banner at mybannermaker.com!

2 komentar:

→![N.I.N.A]!←™ said...

memang nak beli untuk raye .
thanks for sharing :)

Anonymous said...

yeay! sir nizam n miss eja cumel! hehe

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets