1 7 JULY 2009

akhirnya...
mereka bertiga pergi...

sayu...
sepi...
sebak...
kehilangan...

dah tak de lagi gelak tawa mereka..
cerita mengarut
merepek
melaha
ape2 je la...

tapi aku perlu terus melihat kehadapan..
bukan berpaling dan menyesali ape yg berlaku..
terima semua itu atas dasar ujian daripada yg maha Esa..

memang la pemergiaan mereka bukan pengakhiran persahabatan..
tapi...
mereka antara kwn2 ku yg pertama di alam universiti..
gembira bersama..

ape2 pun..
aku akan cuba menerima keadaan ini secepatnye...
aku kena tabah..
yakin yg kwn2 lain disini ade untuk membantu...
tak bermakne die org pergi,
berakhirnya kwn2 aku..

tapi aku akan ingat mereka ni...
kelaka...
baik..
happy...
mcm2 la..

ni ade video terakhir yg haris n anam buat untuk semua kwn2 baik kami...



video

1 komentar:

imanshah said...

setiap pertemuan pasti ada perpisahan...hargai lah persahabatan..

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets