5 ~hari ini~

hari ni aku pegi bandar...
nak beli tiket bas balik 23 july ni..
dgn classmate aku...
tapi...

aku sebak sebenarnye dlm perjalanan td...
sunyi..
sepi...

sebab...
sebelum ni..
kalau keluar gi pekan r bandar...
mesti meriah..
haris selalu teman aku...
tak pun...
kwn2 yg lain...

aku sebak giler..
tapi aku tahan...
aku rindu dowh kat korunk bertiga...
serius...
walaupun mase aku call korunk..
aku ckp aku dah recover...

tapi sebenarnye belum lagi...
aku tahan...
aku keluar tadi pun mcm tak de mood je..
jadi plastik depan kwn2 aku..
pura2 happy...

dowh...
miss 3 of u guys...
serius...
aku sedih balik terkenangkan korunk...

5 komentar:

ika_adeela said...

ala2 sian dia...kawan dah g maktab ehh....sabar eh..jangan nangis...tak mo nangis2...dah besar dah kan...ha ha ha ha ha ha

fara_D said...

ish ish.
ni kena hantar satu lori tissue tesco ni dekat malinja ni!

:p

alaaa lepak aaaa bukan takley jumpe lagi later.kan?

pUteRa sHaZlaN said...

waa..besh r blog ni..

BiNg said...

aq pun x tau ah nak comment ape kat ko..
dh lame x jumpe ngan ko,rasa macam jauh je dgn ko..
ni ko baru dpt kwn tapi dieorg dh pindah ke ape??
anyway..cayok!ape2 terjadi pon..i still ade kat cni..k??
ari tu..yg pasal org yg ko syg tu camne dh??ko x bgtau pon..hehe

C@tErpiLeR said...

honey,our life is like a bus journey...someone board on and someone drop off...maybe someone leave their footprint in our life,maybe there's someone who just pass by...but remember,there can't be someone who accompany us till the end of the journey...

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets