2 ~akhirnye~

finally....
yup
mereka bertiga akan keluar dari uitm ni selasa ni...
HARIS
AYIE
CIK LANG
mungkin entri ni tak sesedih entri sebelum ni sebab...
aku dah tak tau nak express sedih aku lagi...
aku dah puas merintih n menangis...
aku bangga dengan die org actly...
membuat keputusan yang sukar...
mempertimbangkan segalanya..
meneliti..
berfikir...
sanggup mengambil risiko
aku tahu..
die org pun sedih gaks but...
die org tak leh rase sedih sangat coz die org yg dah buat decision...
dalam die org cube bergembira sehingga selasa ni....
aku tahu die org sedih
cuma tak tunjuk sangat...
mungkin pemergiaan die org
aku akan terasa sangat...
pedih
perit
argh...
mcm2 la..
nway..
aku sayang gler ka korunk
remember our penang vacation k??
i'll miss u all the time here...
GOOD LUCK
IM PROUD OF YOU GUYS...
walaupun ia sukar untuk diterima........

2 komentar:

faradiba anuar said...

woh tak perlu sedih sangat,
baiklah bagi menghilangkan kesedihan mu itu wahai adik mari kita main tennis,mahu?
;)

Fizah said...

hai... awk sape yek??

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets