11 McD seorang diri...


malam ni aku rase lain mcm plak...
tetiba nak lepak kat luar...
sorang2...
kat McD...

mcm org gle kowt...
kdng2 kita nak spent time utk diri sendiri kan??

after wat registration course
aku pun mule mengonline kan diri...

sebelum aku duduk td..
aku beli Chicken McNugget set..
lapar??
tak gak..
saje wat penuhkan meja..
hahahaha...

busan
sunyi
sepi
diam
kaku

itu yg aku rase belakangan ni
mcm sumting weird kat aku dowh
hurm...

aku mule terpikir untuk tak gne fone tengah hari td...
aku tak rase mcm keperluan plak..
ntah la..
mybe sebab fone tu senyap membisu..
jrng dpt call..
msg pun aku tak reply
call pun aku mls nak angkat...
kdng2
sedar2 fone dah habis battery..

nape ni hakim???
tak de semangat...
jiwa kosong..
otak lagi la...
ntah ape2 aku merapu sorang2
pening ngan keadaan aku sekarang nih
sampaikan ade untie aku tegur2 aku tnye aku kenape
ye la...

hakim????
mane de diam n dok senyap...
bercakap n trus membebel
hahahaha
dulu kowt...

dalam benak aku nih...
ade sumting yg mengganggu aku
n aku tak tau kat sape aku nak ckp...
to my best fren ever a.k.a mum angkat aku???
haish!!!!
segan dowh!!!
tak leh2...
mst find someone yg sebaya aku..
perhaps kwn2 baik aku??

aku bukan tak percaya..
mybe blum sampai masenye..
aku akan pikir mase yg sesuai...

kepade kwn2
maaf kalau aku tak reply msg korunk
or
tak jwb call korunk ye...
kdng2 aku kuar kemane2 aku tak bwk fone pun...
sorry again...

hurm...
yg penting!!!
aku sakit hati ngan McD nih!!!
bnyk nyamuk!!!
wargh!!!
hbs kaki aku nih!!!
dah la pakai shorts..



hurm...
lain kali
aku dtg aku nak bwk ubat nyamuk bnyk2 kasi McD ni berasap
muahahahah..


love ya!!!!

11 komentar:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

ala, kau ni. jangan lahhh sedih2. tak seronok.

hakimfaridzul said...

ntah rda...
semenjak dua menjak ni...
aku cam lost...
ntah la...
aku ade terpikir nak quit debat pun...
hurm...

Anonymous said...

Terpanggil nak baca ngan segera ni..
Bersedia mendengar apa pun masalahmu..
dan saya open minded kan....hehehe

Anonymous said...

"akim yg sedeh"
he's not our frenz that we all known b4//
-daniel othman-

amaa said...

mcd mane ade nyamuk nehh ?
pelik aku ohh
chill la akim
setiap bnde yg terjd ade hkmah nyaa ;)

Anonymous said...

Akm memang pelik....
dalam dia bersedih dia buat orng ketawa..
tetiba jek terselit plak citer nyamuk tu...haru betul...akm2
dah memang kaki tu gatal nyamuk plak disalahkan..erm...Klu dekat memang ku piat telinga dia... You know me! hahahaha
ayat semalam Sengal! Poyo Plak! apa makna tu hu3..

Nor atau Nad said...

weyh pehal nh kwn aku sowng..
sunyi
sedih
senyap
cm bukn akim je
WEYH SAPE CULIK AKIM NH???
pulangkan...............

Anonymous said...

Gaknya semangat dia dah hilang ke JB kut...Korang x tya dia pehal di ke JB tetiba? Siasat jgn x siasat. Bahaya tu cm dah hilang identiti..

Anonymous said...

owh! !so sad! !
ala x pew! !
kmo x ksunyian keyh! !

flovatedz said...

bwk spray tu jgn xbwk!
kekekkekeke ;D

hakimfaridzul said...

amboi...

yg anonymous tuh mum angkat aku yg kat jb tuh!!!

ibu!!!

dah la tu...

cukup menyakat kwn2 saye...

for wagonbiru:okeyh2..nanti kamoo belikan aku sparay nyamuk tu okeyh!!!

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets