5 please!!!help my friend to win RM 150 000....


attention kwn2 aku yg baik2 belaka!!!

ok mcm ni...
kat opis parents aku..
ade seorang pekerja ni..
ngan bakal isteri die berjaya melayakkan diri ke top ten pertandingan

Gerbang Cinta

Peraduan Gerbang Cinta Mega Utusan


so
sebagai kawan aku nak die menang okeyh!!!
korunk boleh tolong aku n die vote kat laman web ni!!!


after pergi kat web ni...
pilih nama


Rizal Ali & Ainul Farha Ramli



please...
vote untuk kwn aku ni ye...
aku ucapkan terima kasih bagi pihak die...
thanx all!!!

5 komentar:

qilamahadi said...

yayyaa
im done
votingg
haha

hey you there
yaa
you
chill kay
dnt wry
evrythngs gonna be okay

green said...

InsyaAllah~~

Nor atau Nad said...

uh aku da sokong!!!

hakimfaridzul said...

all my fren!!!
thanx a lot!!!

Anonymous said...

vote jgn tak vote..

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets