16 setahun seminggu rupanya

Salam untuk semua bloggers, readers, followers dan kawan semua la senang cerita. apa yang kamu semua fikirkan jika saya tanya anda, apa bayangan anda terhadap bayi berumur setahun seminggu? jalan tatih-tatih, gigi 2 batang kat depan macam arnab, gebu dan comel, air liur meleleh dan merengek-rengek nak susu nenen(18sx) kan?

tapi, cerita saya bukan bermotifkan "persediaan sebagai bapa" atau pun "suami mithali" yang pernah saya ceritakan sebelum ini. malahan tak pernah langsung terlintas di benak pikiran untuk bercerita tentang "tips-tips menjadi pengasuh bayi berjaya "

selepas balik dari Gatsby Deodorant Street Fair semalam. dengan kepenatan dan kebatakkan merebut barangan gatsby. malam tu, ramai bloggers-bloggers otai dan hebat menjengah-jengah blog cikai dan ciput aku ni. terharu beb. menangis sebentar. sob-sob, antara bloggers yang menjengah blog aku ialah







boleh klik kat nama dia orang ini untuk melihat dan menilai sendiri blog mereka. sure korang semua akan follow la. apa lagi, abg darkbatman, aidi safuan, sharinginfoz..dah promote blog anda ni. promote la pulak blog saye ye..ngeh ngeh ngeh. (tak guna nya budak, tak ikhlas rupanya)

berbalik kat tajuk atas tu yang saya dah pesong ni. maksud "setahun seminggu" ialah umur blog saya ni. what u expect? entri yang hebat dan meletop macam mereka-mereka diatas? oh tidak. saya masih belajar dan sudi sangat-sangat sekiranya ada mahu mengajar menaip entri yang menarik, gaya penulisan, berkongsi maklumat dan mungkin memberi tips-tips rahsia kepada saya.bermurah hati untuk mendengar lecturer anda!whoa!semangat!

blog ini juga dibuat atas dasar untuk berkongsi cerita, pengalaman dan juga info kepada rakan-rakan yang jauh dimata!!!terubat rindu anda dengan saya kan???wahai, rakan yang belajar di luar negara, betulkan??owh, diam tanda setuju!!bagus!!!sambil-sambil mencari duit tambahan kan?sungguh bagus dengan adanya Nuffnang ye!!!


apa-apa pun. saya nak berterima kasih kepada semua yang pernah membaca, comment, jenguk-jenguk blog ini sepanjang penulisan yang tak seberapa ini. anda la yang membuatkan saya untuk terus membebel dan merepek macam kerepek dalam setiap entri!terima kasih anda. ye, anda la!!!malu pulak dia.


ya, saya memerlukan anda untuk ajar saya bagaimana untuk berblogging dengan bagus dan jayanya. rajin-rajin la tinggalkan comment anda agar saya tahu, celah manakah penulisan saya yang perlu dibaiki dan di cantekkan lagi.terima kasih atas sokongan anda semua yang rajin nak buka blog yang tak seberapa ini. owh, merendah diri. bagus-bagus!itu saja kali ini.


hakimfaridzul

16 komentar:

izzah said...

tips tuk membuatkn blog anda menarik??
slalu menulis yg baik2 ttg kawan anda terutama saya..
wakkkaka..
puji slalu..
tu yg penting!!!
:DDDDD

Nor atau Nad said...

samasama

rizal jabai said...

teroskan berblog..maju blog utk negara..hehe

qilamahadi said...

mak makk
setuju
wakakka
:))))))))))))))

amaa said...

dah besar blog hangg ;D

Dya Rohimi said...

bila hang nak ajaq blog hang ni berhenti minum susu gantung? ouwh! 18sx! haha

hakimfaridzul said...

yoko : bagusnya cadangan!!!berfikir boleh menjadi atau tidak!!

hakimfaridzul said...

nor : terima kasih sangat!

hakimfaridzul said...

rizal jabai : memang!
maju blog untuk negara!

hakimfaridzul said...

qilamahadi : suka anda ye!

hakimfaridzul said...

amaa : besar la sangat!gigi 2 batang je!

hakimfaridzul said...

dya : nanti-nanti la aku ajar!
masih ade yg sudi memberi..
biar kan je..
ahahahaha

Unknown said...

salam dik..aduhai terharunya kamu linkkan akak..terima kasih yer..kami pun baru belajar..baru ajer berblog..tapi rajin update..semuga blog akan mencipta nama di satu hari nanti..

Lain kali tegur ek

hakimfaridzul said...

kak ina, blog akak juga best!
okay!!!
saya akan tegur selepas ini!!!

AKU said...

salam...aku bdk baru...mohon2 la tunjuk ajar.....hehe..papepon blog ko ni pon sempoi gak...hhehe...teras kerdil diri ini..waha...drama la plak aku...hehe...

darkbatman said...

haha.thx bro kasi link kat aku. erm, kdg2 cr terbaik utk baiki blog adalah dgn pengalaman n compare kn blog yg ramai pengunjung n kita punya..so dr situ, kita boleh menilai kat mane kekurangan blog kita..btw bro, aku ske blog ne.. cuz tuan rumah friendly n tak lokek memberi komen.. usaha lagi broo..thumb up 4 u..

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets