10 kali pertama dalam hidup saya!

Whoa! Salam semua! Ini entri ringkas! Entri gumbira tak terkata! Entri hati senang dan hati girang! Apa yang saya mahu khabarkan dari blogger picisan sebegini rupa???

Ye, saya baru dapat BE : buffered earnings kali pertama setelah masuk bulan ke 5 bersama Nuffnang! gembira? mesti la! Jakun sedikit ye! Suka nya hati! Ini membuatkan saya mahu berblogging secara serius!



Yeah! itu je. Saya tahu, ramai dah pernah dapat banyak-banyak! Tak pe la, dapat sikit pun jadi la!ehehehehe

Cakap la anda nak cakap saya jakun ke, gila perasan atau sebagainya. Janji saya happy hari ini! Thanx nuffnang! Love you la! ahahahaha. Sayang anda wahai pembaca sekalian!


10 komentar:

miss hav0c said...

pewittttt blnje r

Miss Izah Mohamed said...

TAHNIAH.. HEHE

Anonymous said...

Tu je akm...ringkas nya....Nway ok le tu dri x merasa kan...

Hizami Rahim said...

ahha.
buffered earnings tu apa?
wakakaka~

pondokmerah said...

tahniah.. saya baru aja bersama nuffnang seminggu aja..

http://pondokmerah.blogspot.com/2010/05/seminggu-bersama-nuffnang.html

kak ina kl said...

tak dapat di bayangkan macamana kamu melompat-lompat bila dapat buffered..tahniah

Danial Ikhwan Jaafar said...

waa!! tahniah2!!
tak penah dapat pon. hahaha
=P

akuvision said...

kan dah cakap, lama2 nanti dapat gak BE, kan dah dapat, tahniah

DOLCEshasha said...

weyh , jelsss ! blog aku takda nuffnang . ngeeeh .

Aus MeLankoLik said...

cayalah , all de best , jgn siakan2 buffer , haahahahak .

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets