5 Blackberry White Edition kini boleh didapati di Maxis Malaysia.

Whoa. Salam semua. Saya gila gadget! Sekian harap maklum. Mari, saya khabarkan penggemar warna putih di Malaysia! Anda sukakan sesuatu yang putih, bersih, nampak suci dan tulus? Suka jenama blackberry? Tapi tak suka yang warna hitam? Jangan risau, kini, Maxis ada segalanya untuk anda!

Maxis Berhad baru sahaja mengumumkan pada hari ini, bahawa mereka akan menjual Blackberry yang kononya dahulu berwarna hitam, kini boleh didapati dalam versi berwarna putih! Daftar secara online di www.maxis.com.my untuk mendapatkan Blakberry yang kini berwarna putih!


screen shot dari maxis.com

Ketua pengarah Maxis berkata, versi putih kini boleh didapati untuk model Bold9700 yang berharga RM 2,459 dengan komitmen selama 12 bulan! Model putih ini sudah berada dipasarkan bulan ini! Sila la dapatkan dan anda boleh berhidung tinggi mempamerkan Blackberry yang kini boleh di gelar Whiteberry!

white berry yang tak lama lagi akan menjadi fenomena

Sudah, ini sahaja perkongsian gadget kali ini dari saya. Saya mahu membalas blogwalking rakan-rakan yang tertunggak! haih~esok kelas tiada! seminggu hanya 4 hari kelas! jangan dengki wahai rakan pre-law yang lain! esok hari cuti!blogwalking dan post entri satu kemestian! bye-bye!mahu bersukan!badminton, saya datang!hehehehe.wasalam!

5 komentar:

hafizulhakim91 said...

..0k,,saya mesti dapatkannya!!!..agaga..blackberry white,here i come!!!

Anonymous said...

cumey la plak tgok blackberry dlam putih..hehehehe~

DOLCEshasha said...

terbaik punya warna puteh : )

Nor atau Nad said...

haakkk alahhh
bencilahh kao cepittt
taulahh whiteberry dah ada dlm genggaman,,,
x pa aku redha!!!

Shey Lokman™ said...

whiteberry 1 , bungkus ey ?? hehe

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets