12 Demam Denggi : Doakan aku hanya suspek!!!

Salam semua. Ini adalah entri kosong yang aku kira tak berilmiah kali yang ketiga hari ini. Haih. Hakim, anda perlu sehat untuk berblogging secara waras dan berilmu la! Sekarang jam 4.45. Aku rasa sejuk. Sejuk sangat. Sampai aku berstokin. Bersin dan selsema usah cerita. Tak tahan dah. 


Lutut, siku jari-jari ni. Mak aihhh. Lenguh bukan main. Mata rasa macam ditekan-tekan. Tapi aku, bukan la macam orang lain. Prinsip aku kalau sakit or demam ni. Take it easy. Jangan layan sangat la demam tu. Nanti-nanti okay la. Kan??? Harapan semoga sembuh cepat.

Bagi yang tak tahu, hari ni dah masuk hari ke-4 aku demam+selsema+batuk dan macam-macam lagi. Tadi aku pergi hospital atas arahan Unit Kesihatan Kampus. Check darah. So far, semua okay but aku perlukan rawatan lanjutan. Taku-takut memang betul aku kena denggi!


So, aku harap korang wahai pembaca, followers, tetamu baru dan sebagainya. Doakan aku cepat sembuh! Sehat seperti selalu dan jauhkan aku dari denggi ni. Seram aku weyh. Haih, kat otak dah pikir macam-macam benda tak elok! SO, aku nak rehat! Rehat yang panjang. Buat masa ni, aku nak stop blogging kot. Walaupun buffered ada! Aku rasa aku kurang daya. Aku mungkin kembali blogging esok! Lama kan aku rehat?hak3.wasalam!

12 komentar:

˙·•♥ QaSeH ♥•·˙ said...

amin...
if rse mkn teruk..
better g hospital trus k..

senandung semalam said...

smge cpat smbuh...
mntk dijauhkan...
amin...

qilamahadi said...

take care cepit
anythng infrm okay
jaga kesihatan
:)

DOLCEshasha said...

Take care too ! : )

Jantan Keparat said...

uiks!!!
ak x de kat merbok mslh dtg lak kat ko!!!
adoyai!!!
x pe lew..
moga cepat sembuh!

nadirah_nor said...

see??
everything will be okay
like always,, like before

hakimfaridzul said...

qaseh : yup2, thanx!

hakimfaridzul said...

senandung semalam : amin juga~

hakimfaridzul said...

qilamahadi : okay!sure2!

hakimfaridzul said...

shasha : thanx ketot!

hakimfaridzul said...

jantan keparat : ya2!pulang la sini cepat!jaga aku!hak3

hakimfaridzul said...

gebu : ya2!!!aku akan pastikan!

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets