5 Skandal Ariel Peterpan : dominasi keyword minggu lepas

Whoa. Salam semua. Aku pernah jugak bercadang sebelum ni untuk buat sendiri analisis blog kecil ni. Sebab, bagi aku, analisis itu penting untuk kita tengok performance blog kita. Bagi aku, walaupun UV aku sikit dan pageview aku juga sikit, aku tetap nak buat analisis. Ye la, sebagai catatan dan nota supaya aku terus maju dalam blogging ni!hak3

Mungkin ada readers yang cakap, eleh, blog kecik picisan cam tu pun sibuk nak tunjuk analisis.hak3. tak kesah la, ini sebagai catatan aku sendiri yang aku kira aku akan buat untuk setiap bulan. Menilai, sejauh mana aku berblogging ni. Kalau sebelum ni, aku ada cerita sedikit tentang apa itu SEO dan SERP. Walaupun hakikatnya, aku sendiri kurang mahir bab-bab ni.

Ariffshah datang blog aku, dan tinggalkan url tips dia tentang SEO dan SERP ni. Jenuh aku baca. So, dah boleh faham la jugak. So, nak cerita keyword minggu lepas. Aku kira keyword "Skandal Ariel Peterpan" telah memberikan impak yang agak besar kat blog ni. Sampaikan aku ada dapat UV sampai 600++. Alhamdulillah.hak3. Lihat gambar dibawah ye. Statistik carian kat google! :


So, amacam?hak3. Bermain dengan SEO. Pengalaman yang bagus dan berharga aku kira. Korang cuba la try, mana tau dapat kan?? Mesti gembira dan syok sendiri macam aku!hahahahaha. Eh, tak lupa gak kat keyword Azrinaz Mazhar Hakim!dapat la gak traffik dari situ!hak3.bukti :



Macam mana? Ye, sob3. Aku tak hebat pun nak dapat traffik ribu-raban macam blogger-blogger hebat tu. Keyword aku menjadi pun dah kira alhamdulilah! kan??? So, korang semua try la main-main dengan keyword ni. Mesti ada sikit la kena! Good luck! Esok tak de kelas langsung! Heaven!

p/s : 
1) Bandwith broadband menghampiri garisan penamat!
2) Masuklah kontest aku tuh.
3) Happy birthday untuk www.suterablogger.com
4) Aku nak tukar domain la. Amacam?

5 komentar:

hqfizulhqkim said...
This comment has been removed by the author.
hafizulhakim said...

* entry paling meletup
* go0d job
* 10 star i bagi.^^)

DOLCEshasha said...

wahh , good job la cepit ! hahhaa .

hakimfaridzul said...

@hqfizulhqkim
thanx!cubaan sahaja!

hakimfaridzul said...

@DOLCEshasha
yeah2!

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets