0 Ini akibat kalau mak anda tahu apa itu youtube!

Whoa. Salam semua. Sekarang ni, bukan je budak-budak muda belia macam kita yang tahu apa itu youtube, redtube dan lain-lain tube lagi. Nowdays, semua dah maju. Baik mak-mak kita. Kalau dulu, nak bagi nasihat atau bebelan. Kita just dengar dari jauh. Suara mak kita nyaring-nyaring dan bebel tak hengat dunia. Sekarang, if kat rumah dah ada komputer dan capaian internet, beginilah jadinya! Sila lihat klip video pertama!


Macam mana? Hebat bukan. Mak-mak nowdays dah maju. Nak bebel, biar kasi tahu satu dunia! Biar anak dia dengar cakap! Ye la, kalau kat telefon, mak kita bebel, kita just dengar suara je. Tak gerun sebab kita tak nampak mak kita menyeringai, keluarkan gigi taring dan sebagainya! Ni belum lagi untie ni keluarkan pisau, lesung, periuk kuali dari dapur dok ugut anak dia! Hahahahaha. Anda tak puas? Layan lagi apa yang untie ni bebel di video kedua siri bebelan & nasihat ibu kepada anak!


So, ibu-ibu diluar sana, sila lah berbuat demikian untuk membebel kepada anak anda. Lagi bagus kalau mak tu ada facebook then tag video tu kat kawan-kawan anak dia kan? Sure-sure kena gelak kaw-kaw. Padan muka! Ni mesti kes nakal! hahahahaha. Nasib baik mak aku tak layan youtube ni. Kalau tak, entah dah berapa ratus video keluar! Hahahahaha. 

Macam mana? Korang nak ajar mak korang apa itu youtube? Fikirkan sebelum diri sendiri merana ye! Silap hari bulan! Video ni boleh kalahkan video Justin Bieber - Baby tu! Kan aku dah cerita dalam entri ni! Mesti fofular la mak cik ni! Siapa la anak dia kan? Aku rasa, dalam episod ketiga, mak cik ni kena papar sekali anak dia! Senang nak detect kan? Entah-entah budak sebelah bilik aku. Hak3

p/s : aku terdetik nak berkongsi cerita ni selepas aku baca entri en pjowl!

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets